پخش کننده موکت تافتینگ ارزان

موکت تافتینگ یکی از موکت های پر فروش و پر طرفدار در بین مردم جامعه می باشد و در بین بازاریان جایگاه خاص خود را دارد، پخش کننده موکت آن را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با ویژگی های موکت تافتینگ ارزان قیمت به طور کامل آشنا شوید و اطلاعات کافی را دریافت کنید تا در هنگام خرید کمال اطمینان را داشته باشید و خریدی درست را انجام دهید.

پخش کننده موکت تافتینگ ارزان

منظور از موکت تافتینگ چیست؟

منظور از موکت تافتینگ چیست؟ موکت های تافتینگ از موکت های رایج در بازار می باشد که به موکت های پرز بلند شناخته می شوند که بسیار زیبا هستند و جلوه خاصی به مکان می دهد، در هنگام تولید آنها از یک لایه نمدی در پشت کار قرار می گیرد که سبب استحکام موکت می شود، تولید این نوع موکت بسیار پیچیده می باشد و از دستگاه های که شبیه دستگاه های تولید فرش ماشینی هستند استفاده می شود.

از ویژگی های این نوع موکت می توان به رنگ بندی آن اشاره کرد که یکی از مهم ترین خصوصیات آن نیز می باشد که این رنگ بندی به دلیل تنوع الیاف هایی است که در آن به کار می رود، این نوع الیاف ها الیاف های رنگی و ترکیبی هستند، همچنین به صورت تک رنگ و سفید و رنگ و در الگو های چاپی و تصادفی تولید و طراحی می شود، تنوع این موکت ها بسیار زیاد و فراوان است.

یکی دیگر از ویژگی های موکت تافتینگ عایق بودن آن در برابر صدا و حرارت می باشد، البته تمام موکت ها یک نوع عایق هستند اما عایق موکت های تافتینگ بسیار بیشتر می باشد، همچنین از نفوذ سرما جلوگیری می کنند و به دلیل داشتن پرز های آن از انتقال صدا جلوگیری می شود بخصوص برای منازل آپارتمانی بسیار مفید می باشد.

موکت های تافتینگ دو نوع کات پایل و لوپ پایل هستند. که موکت های لوپ پایل گرد بافت هستند اما نوع کات پایل کاملا شبیه فرش هستند و طرفداران زیادی دارند، اما نوع لوپ پایل در مکان پر رفت و آمد گزینه مناسب تری می باشند و دارای مقاومت بالای هستند.

قیمت بهترین موکت تافتینگ ارزان

قیمت بهترین موکت تافتینگ ارزان در قسمت پایانی مطلب می خواهیم به قیمت بهترین موکت که موکت های تافتینگ هستند و ارزان قیمت هستند بپردازیم.

این نوع موکت ها جایگزین مناسب و مقرون به صرفه ای به جای فرش های ماشینی می باشند چون که این موکت ها زیبا هستند و به ویژگی های بسیار خوبی که دارد یک گزینه عالی است.

محدوده قیمت این موکت ها متفاوت است و براساس ویژگی های آن قیمت گذاری می شوند، اما از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند و برای خرید باید قیمت روز را جویا شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

تماس با ما