پخش مستقیم موکت عروسکی

در اشاره به یکی از انواع موکت فانتزی که به آن توجه وافری شده، می توان موکت عروسکی را نام برد. این موکت، اغلب در اتاق کودکان پهن شده و بر خلاف موکت های قدیمی، جنس نرم و مناسبی را در برمی گیرد، لذا سازگار با کودکان خردسال خواهد بود. اکنون پخش مستقیم انواع موکت عروسکی با تنوعی از طرح، رنگ و ابعاد انجام گرفته و می توانید این موکت های منحصر بفرد و زیبا را با بهترین قیمت سفارش دهید.

پخش مستقیم موکت عروسکی

چگونه از موکت خود نگهداری کنیم؟

چگونه از موکت خود نگهداری کنیم؟ یکی از کفپوش های رایجی که در فضاهای مختلف از جمله منازل مسکونی استفاده شده و نسبت به سایر کفپوش ها، با قیمت کمتری همراه می باشد، موکت است.
شاید با شنیدن نام این محصول، اولین چیزی که در ذهنتان نقش ببندد، یک موکت متشکل از جنس خشک و سفتی باشد که با نشستن روی آن، احساس خارش ایجاد می شود، اما باید بگوییم که این تصور به کلی اشتباه بوده و شاید در مورد موکت های قدیمی صدق کند، اما موکت های مدرن دیگر چنین ویژگی ای را به همراه نداشته و نرمی و شاخصه های مثبتی مثل نرمی و لطافت را در خود جای داده اند.

حال می خواهیم به یکی از سوالات متداول که راجع به این محصول وجود دارد، پاسخ دهیم و آن هم این است که چگونه از موکت خود نگهداری کنیم؟ در جواب به این سوال، موارد زیر را نام خواهیم برد:

  1. اگر روی موکت لکه مایع ایجاد شد، می توان توسط حوله کتان و اندکی فشار، آن را از بین برد.
  2. اگر موکت از جنس پشمی باشد، لازم است تا با استفاده از آب ولرم، لکه را پاک کنید و در اینجا نباید از لکه برهای قلیایی استفاده نمود، چرا که باعث به تحلیل رفتن بافت موکت خواهند شد.
  3. در صورت چسبیدن کره و یا مواد چسبنده ای مثل آدامس از روی موکت، اول باید آن را با یک شی تیز مثل چاقو جدا کرده و سپس اقدامات بعدی برای تمیز کردن آن را انجام داد.
  4. استفاده از شانه برای تمیز کردن موکت، اشتباه محض بوده و شدیداً به بافت آن صدمه می زند، پس هرگز نباید به سراغ آن رفت.

عمده فروشی انواع موکت عروسکی

عمده فروشی انواع موکت عروسکی با مراجعه به برترین مرکز عمده فروشی موکت که این مجموعه نیز از جمله‌ی آنها به شمار می رود، می توانید بهترین شرایط را برای خود محقق سازید.
در اینجا تمامی موکت ها از جمله موکت های عروسکی به صورت عمده به فروش رسیده و لذا موفق به تهیه آنها با قیمت عمده و بسیار مناسب خواهید شد.

همچنین با اقدام از این طریق موفق به سفارش و دریافت انواع موکت عروسکی نرم، باکیفیت و زیبا با چنین طرح های چشم نوازی نیز خواهید شد که هر یک از آنها اتاق کودکان را آراسته و دلنشین جلوه خواهند داد:

  • موکت طرح چمن
  • موکت طرح کیتی
  • طرح تام و جری
  • طرح خرس مهربان
  • طرح ماشا
  • دختر توت فرنگی
  • اسپایدرمن و …

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

تماس با ما