نمایندگی موکت پارس در تهران، کرج و شیراز

برای خرید انواع موکت می توانید از طریق نمایندگی موکت پارس اقدام نمایید. نمایندگی برای شما امکان خرید انواع موکت های با کیفیت تضمین شده و قیمت مناسب را فراهم می آورد.

کفپوش ها یکی از فاکتورهای اصلی و مهم در دکوراسیون های داخلی به شمار می روند که در انتخاب آن باید دقت زیادی صورت گیرد. زیرا یک کفپوش هم در زیبایی و ظاهر دکوراسیون تاثیر زیادی دارد و هم بر میزان احساس راحتی افراد خانه تاثیر گذار خواهد بود.

نمایندگی موکت پارس در تهران، کرج و شیراز

نمایندگی موکت پارس

موکت پارس که آغاز فعالیت آن به سال ۱۳۷۲ برمی گردد توانسته است در این سال ها با تولیدات محصولات با کیفیت، مورد استقبال قرار بگیرد. لذا بخش بالایی از فروش بازار را به خود اختصاص داده است. شرکت تولیدی پارس، در بازارهای داخلی بسیار خوش درخشیده است. همچنین در بازار های بین الملل حرفی برای گفتن دارد و جایگاه خوبی را پیدا کرده است.

در کنار کیفیت بالا، تنوع در تولیدات این شرکت، عاملی است که آن را به یکی از پرفروش ترین ها تبدیل کرده است. به منظور آشنایی بیشتر شما در اینجا به برخی از مدل ها و طرح های موکت پارس در نمایندگی اشاره کردیم که به شرح زیر می باشد:

  • موکت کبریتی پارس
  • موکت چاپی پارس
  • موکت پرز بلند پارس
  • موکت طرح پارکت
  • موکت سوپر پارس
  • موکت کودک پارس
  • موکت ضد لک پارس

قیمت فروش موکت پارس در نمایندگی

موکت پارس

موکت از جمله کفپوش هایی می باشد که انتخاب بسیار عالی خواهد بود و مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. چون موکت با طرح و مدل های جدید موجود در بازار، می تواند زیبایی منحصر به فردی را به فضای خانه ببخشد. همچنین با دارا بودن بافت نرم، احساس گرمی و راحتی را در فضای خانه ایجاد کند. ضمن اینکه کیفیت موکت پارس در نمایندگی، دارای کیفیتی تضمین شده است. مشتریان می توانند بدین شکل با اطمینان خاطر انواع مدل های این موکت را خریداری کنند

موکت ها از تنوع زیادی برخوردار هستند و از برند های گوناگونی قابل خریداری می باشند. موکت پارس یکی از با کیفیت ترین موکت ها است. این موکت می تواند یک انتخاب ایده آل و عالی برای پوشاندن کف منزل و یا مکانهای اداری تجاری باشد.

قیمت فروش موکت پارس در مراکز فروش و فروشگاه های مختلف، متفاوت می باشد. البته این قیمت در نمایندگی ها ارزان تر می باشد. که فروش به صورت مستقیم از کارخانه و بدون واسطه انجام می گیرد. از این رو نمایندگی موکت انتخاب ایده آلی است که بتوان موکت های پارس را در طرح ها و مدل های مختلف با ارزان ترین قیمت خریداری نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

تماس با ما