خرید موکت هتلی آرتا با بهترین قیمت

یکی از مهم ترین مواردی که در طراحی دکوراسیون در منازل و یا هتل ها باید به آن توجه کرد انتخاب کفپوش مناسب است. برای این منظور موکت هتلی آرتا به دلیل ویژگی های بارزی که از ان برخوردار است توجه طراحان دکوراسیون هتل و صاحبان این مکان ها را به سمت خود جلب کرده است. در ادامه این مبحث قصد داریم به بررسی ویژگی های این کفپوش بپردازیم و در این زمینه اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم دعوت می کنم با ما همراه باشید.

موارد کاربردی موکت هتلی آرتا

موکت هتلی آرتا

موکت هتلی آرتا نوعی موکت با طرح و رنگ های مختلف است که به منظور به کارگیری در هتل ها طراحی و تولید می شود. همانگونه که می دانید بخش زیادی از هتل نیاز دارد که با نوعی کفپوش مناسب پوشیده شود که برای این منظور می توان کف اتاق ها، لابی، راهرو و راه پله ها را مثال زد. این کفپوش به دلیل برخورداری از بافت و جنسی متفاوت به راحتی با دیگر عناصری که در هتل موجود می باشد قابلیت هماهنگی را دارد.

ویژگی های موکت هتلی آرتا کدام است؟

موکت هتلی آرتا

۱- مقاوم و با دوام

آنچه که موجب شده تا توجه هتل داران به سمت این موکت جلب شود مقاوم و بادوام بودن جنس آن است، زیرا همانگونه که می دانید در هتل ها افراد زیادی اعم از خدمه و مسافران در رفت و آمد هستند لذا باید موکتی تهیه شود که از دوام بالایی برخوردار بوده و طول عمر بالایی داشته باشد.

۲- مقاوم در برابر آتش سوزی:

این نوع موکت از ویژگی نسوز بودن برخوردار است به این معنا که در زمان آتش سوزی از گسترش حریق ممانعت می کند و موجب ایجاد دود کمتری خواهد شد.

۳- تمیزی آسان

بخش هایی از هتل از قبیل راه پله، اتاق ها و راهرو مدام در معرض رفت و آمد پرسنل و مشتریان هتل قرار دارد، لذا بایستی با نوعی موکت پوشانده شود که آلودگی ها را کمتر به خود جذب کرده و به آسانی نیز تمیز شود. همچنین علاوه بر این باید ثبات رنگی و کیفیت لازم در برابر شستشو را داشته باشد. که موکت آرتا از تمام ویژگی های فوق الذکر برخوردار می باشد.

۴- رنگ مناسب

یکی دیگر از ویژگی های موکت هتلی آرتا رنگ آن است، معمولا برای هتل ها از رنگ های تیره به منظور نمایان نشدن سریع هر گونه لکه و گرد و غبار استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

تماس با ما