مرکز صادرات موکت تافتینگ آرتا

مرکز صادرات موکت تافتینگ آرتا، بهترین و مرغوب ترین نوع موکت را با توجه به استاندارد ها و ویژگی های کیفی عالی و در تراکم ها و بافت های مختلف و همچنین، در ابعاد و سایز های متنوع، به طور گسترده و عمده ای به کشور های دیگر صادر می کند. یکی از مواردی که برای مرکز صادرات بسیار اهمیت دارد و موجب رسیدن این مرکز به جایگاهی ارزنده و والا در بازار های جهانی می گردد، کیفیت عالی است. 

مرکز صادرات موکت تافتینگ آرتا

تفاوت موکت پرز بلند و پرز کوتاه

تفاوت موکت پرز بلند و پرز کوتاه در حال حاضر موکت در انواع مختلفی و در رنگ بندی های مختلفی تولید و در بازار عرضه می گردد و هر کدام از آن ها، ویژگی ها و خصوصیت های مختص به خود را دارند. یکی از تفاوت های عمده ای که موکت پرز بلند با موکت پرز کوتاه دارد، این است که نوع پرز بلند، از نرمی و انعطاف پذیری بسیار بالایی بهره می برد و از لحاظ ظاهری، بسیار شیک تر و زیباتر به نظر می رسند. از نظر قیمتی، موکت های پرز بلند، از قیمت و نرخ به مراتب بیشتری در مقایسه با پرز کوتاه برخوردار است. 

یکی از ویژگی هایی که موکت پرز بلند را متمایز می کند، این است که از طول عمر و دوام بیشتری برخوردار است و از نظر اقتصادی، خرید آن بسیار با صرفه تر می باشد. لازم به ذکر است، که موکت پرز بلند گزینه  مناسبی برای مکان های پر رفت و آمد نمی باشد و پرز های آن به مرور، فشرده می شوند و از این رو، کیفیت و حالت اولیه خود را از دست می دهند. 

تفاوتی که موکت پرز بلند با موکت پرز کوتاه دارد، این است که تمیز کردن و شست و شوی آن به مراتب سخت تر است و برای پاک کردن لکه و آلودگی ها، باید مدت زمان بیشتری را صرف نمود. اما، از نظر مقاومتی و استحکام، موکت پرز بلند، به مراتب مقاوم تر و محکم تر از نوع پرز کوتاه است. با این حال، هر کدام از آن ها، برای مکان های بخصوصی مورد استفاده قرار می گیرد. 

عرضه کنندگان موکت تافتینگ آرتا

عرضه کنندگان موکت تافتینگ آرتا عرضه کنندگان موکت تافتینگ آرتا، از جمله موکت تافتینگ طرح دار و موکت تافتینگ ارزان، همواره سعی می کنند که بهترین نوع موکت را با توجه به سطح کیفی بسیار عالی و مناسب و در رنگ بندی های متنوع و همچنین، نوع بافت، به طور گسترده ای در بازار عرضه و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. 

قیمت این محصول توسط توزیع کنندگان، بر اساس یک سری نکات و موارد تعیین می گردد. از جمله، می توان به نوع الیاف به کار رفته در ساخت آن، تراکم موکت، رنگ بندی و طرح های مورد استفاده، ضخامت موکت و غیره اشاره کرد. بالطبع، هر چه تراکم موکت بیشتر باشد، از قیمت به مراتب بالاتری بهره می برد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

تماس با ما