قیمت فروش موکت آرتا تافتینگ

موکت یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین انواع کفپوش در ایران است که تنوع بسیار بالایی از نظر تولید کننده، رنگ، مدل و ضخامت دارد. موکت به راحتی با هر نوع دکوراسیونی تطبیق داشته و تمامی انتظارات از یک محصول با دوام و پر کاربرد را بر آورده می کند. برند اراتا به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان این محصول در بازار ایران می باشد که محصولاتی در خور منازل زیبای ایرانی تولید و عرضه می کند. برای استعلام قیمت فروش موکت آرتا تافتینگ با ما باشید.

قیمت فروش موکت آرتا تافتینگ

اصلی ترین توصیه ها درباره استفاده از موکت

اصلی ترین توصیه ها درباره استفاده از موکت یکی از راحت ترین روش های تغییر دکوراسیون منزل؛ تعویض نوع کفپوش آن از نظر رنگ و نوع و مدل می باشد، انواع موکت با طرح های بسیار متنوعی که امروزه دارند با زیبایی منحصر به فرد خود و مزایای بسیاری که دارند انتخاب بسیار خوب و مقرون به صرفه ای محسوب می شوند زیرا در مقایسه با انواع کفپوش دائمی مانند پارکت و سرامیک امکان تغییر آسان تری دارند و همچنین عایق بسیار موثری در مقابل صدا و حرارت می باشند.

در این جا به اصلی ترین توصیه ها درباره استفاده از موکت خواهیم پرداخت:

  • انتخاب نوع موکت: موکت را بر اساس مکانی که قرار است پهن شود انتخاب کنید، برای مکان های پر رفت و آمد از موکت هایی با پرز کوتاه استفاده کنید.
  • خواب موکت: هنگام نصب به خواب موکت دقت کنید تا موکت سر نخورده و از جای خود تکان نخورد
  • ضخامت موکت: موکت هایی با جنس ضخیم و متراکم جنس و دوام بهتری دارند.
  • نصب: از نصاب ماهر برای اندازه گیری و نصب موکت کمک بگیرید تا هم موکتتان بدون درز بوده و هم از هزینه های اضافی جلوگیری نمایید.
  • رنگ: موکت های رنگ تیره را می توان در محل های شلوغ نصب کرد تا در صورت کثیفی زیاد به چشم نیایند همچنین برای موکت اتاق دخترانه می توان از رنگ های پاستیلی مانند صورتی، سبز روشن یا حتی زرد استفاده کرد که واقعا زیبا خواهد بود.

عرضه کنندگان موکت آرتا تافتینگ

عرضه کنندگان موکت آرتا تافتینگ موکت مخصوص آشپزخانه را معمولا از میان رنگ های تیره و انواع طرح دار می توان انتخاب کرد تا در صورت کثیفی با لکه های آب و یا روغن ماندگار موکت خراب و کثیف دیده نشده و همچنان بتوان از آن استفاده نمود همچنین بهتر است موکت را به محض کثیف شدن تمیز کنید زیرا ممکن است بعدا امکان تمیز کردن لکه وجود نداشته باشد و لکه ماندگار شود.

ما در این مجموعه به عنوان یکی از مراکز عمده و عرضه کننده موکت آرتا تافتینگ در انواع مدل ها و رنگ بندی بسیار متنوع در خدمت خریداران و متقاضیان محترم از سراسر کشور بوده و هستیم، در صورت نیاز با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما