قیمت خرید موکت طرحدار درجه یک در بازار

موکت و فرش در فرهنگ ما ایرانیان نقش بسیار مهمی دارد و افراد با توجه به سلیقه خود امکان دارد یک نوع موکت یا کف پوش را انتخاب کنند به این خاطر امروزه موکتها دارای انواع طرح ها و جنس های مختلفی هستند. برای خرید موکت طرحدار درجه یک ابتدا باید راجع به ویژگی های یک موکت خوب اطلاعاتی داشته باشیم تا هنگام خرید دچار مشکل نشویم.

قیمت خرید موکت طرحدار درجه یک در بازار

جدیدترین طرح های انواع موکت درجه یک

جدیدترین طرح های انواع موکت درجه یک مواردی که هنگام خرید موکت باید رعایت شود اعم از جنس و دوام موکت ، رنگ و طرح آن می باشد ،منظور از دوام موکت به عواملی مثل ضخامت و تراکم ، جنس فیبر و نحوه ساخت آن می گویند، هرچه میزان فیبر و بافت موکت بیشتر باشد موکت دوام و استقامت بیشتری دارد اما از نرمی آن کاسته می شود که البته این بستگی به خواست مشتری دارد که آیا نرمی را به طول عمر و زبری آن ترجیح می دهد.

موکتها در انواع مختلف و در طرح های گوناگونی تولید می شوند.یکی از پرطرفدارترین نوع موکت ، موکت طرحدار پرزدار می باشد که به دلیل نرمی و راحتی زیاد آن مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است . فیبرها بافت اصلی موکت را تشکیل می دهند که خود فیبر دارای انواع مختلفی است از قبیل فیبر نایلونی ، پشمی و پلی استریل که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند. مرغوبترین نوع موکت از فیبر پشمی درست شده که هم دوام بالایی دارد و هم نرم تر از سایر موکتها است البته از نظر قیمت بسیار گران تر از سایر موکتها می باشد. امروزه افراد با پیشرفت علم و ورود دستگاه های جدید با تکنولوژی بهتر جدیدترین طرح های انواع موکت درجه یک را با حجم بالا تولید می کنند و در اختیار خریداران می گذارند.

پخش عمده موکت طرحدار درجه یک

پخش عمده موکت طرحدار درجه یک امروزه مراکز تولید و پخش موکت طرحدار بسیاری با برند های معتبر در کشور ما وجود دارد که این محصول را به صورت عمده در سراسر کشور پخش و توزیع می کنند که یکی از این نوع برندها شرکت پالاز موکت می باشد که با تولید موکت درجه یک مقاوم و مرغوب با رنگها و طرح های روز دنیا روانه بازار مصرف می کند و با ارسال رایگان و همچنین قیمت مناسب تری به فروش می رساند.

یکی از بزرگترین کارخانه تولید موکت در کشور ما در استان چهارمحال بختیاری شهرستان بروجن می باشد که با بیش از 50 خط تولید در حال فعالیت می باشد که تعدادی بالغ بر یک هزار و 250 نفر مشغول فعالیت در این عرصه می باشند و همچنین در این کارخانه 17 نوع محصول خانگی و صنعتی تولید می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

تماس با ما