قیمت انواع موکت پارس کرج

موکت پارس کرج با جنس ها و اندازه ها و مدل های مختلفی در دسترس مردم قرار می گیرد که می توان با توجه به بودجه و نیاز خود موکت مناسب را خریداری نمود. موکت پالاز در بین برند های مختلف موکت از مرغوبیت و مغبولیت بالایی برخوردار است. جهت خرید و استعلام قیمت بهترین موکت های بازار با ما در ارتباط باشید.

قیمت انواع موکت پارس کرج

آشنایی با موکت پارس کرج

آشنایی با موکت پارس کرج

شرکت تولیدی موکت اداری پارس از سال ۱۳۷۲ در ایران تاسیس شده است و انواع موکت و فرش را با مدل ها و جنس های مختلفی تولید می کند، وقتی که تصمیم می گیرید موکت های چاپی، نمدی و موکت های بافته شده و غیره… را خریداری می کنید باید خیالتان راحت باشد که بهترین موکت را انتخاب کرده اید  بدون اینکه هزینه ای اضافه ای بدهید.

موکت هایی که گروه تولیدی پارس با برند موکت پارس و فرش این گروه با برند پارس (آلفا) در کشور شناخته شده است و به بیش از ۲۰ کشور جهان صادر می شود، گروه تولیدی پارس همچنین در تولید منسوجات صنعتی از جمله نخ، ژئوتکستایل، الیاف مصنوعی پلی پروپیلن و پلی استر و موکت های خودرویی نیز فعالیت دارد که این موارد نیز در بین مردم بسیار محبوب می باشد.

قیمت انواع موکت که بر اساس اندازه و کیفیت آن دسته بندی می شود متفاوت است و موکت پارس کرج انواع مختلفی دارد که بهترین و مناسب ترین آنها را مردم خریداری می کنند، موکت طرح تشریفات پارس کرج که یکی از زیبا ترین و دوست داشتنی تربن موکت هایی است که این شرکت تولید می کند و به دست فروشندگان می رسد و علاوه بر راحتی که به شخص می دهد عایق حرارتی و صوتی است که از الیاف طبیعی و مصنوعی تولید می شود.

شرکت توزیع موکت پارس کرج

شرکت توزیع موکت پارس کرج فروش انواع فرش و موکت در شرکت موکت پارس کرج انجام می شود و این شرکت انواع موکت های مختلف را توزیع می کند که در اختیار تمامی مردم قرار می گیرد، موکت پارس که نیز در بین کشورهای خارجی نیز بسیار محبوب است و طرفداران زیادی دارد که این شرکت موکت های پارس را به خارج از ایران نیز صادر می کنند.

شرکت توزیع موکت که در البرز قرار دارد عده ای زیادی کارگر در آن مشغول به کار می باشند که علاوه بر اینکه از حقوق خوبی بهره مند هستند با تمامی نیرو خود سعی دارند که بهترین محصول را به مردم عرضه کنند.

این شرکت ها به گونه ای کار می کنند که فروشنده به صورت عمده موکت ها را خریداری می کند و در مغازه های فرش فروشی قرار می دهد و مردم می توانند با مراجعه به این مغازه ها موکت مناسب را خریداری نمایند این موکت ها که الیاف مناسبی در آن به کار رفته است در دسترس تمامی مردم قرار دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

تماس با ما