صادرکنندگان موکت پالاز شیک

یکی از پوشش های کف که در بسیاری از خانه های مدرن و حتی فضاهای عمومی مانند هتل ها، محیط های اداری، مساجد و دیگر مکان ها پهن شده، موکت است که در مقایسه با موکت هایی که در گذشته وجود داشتند، دارای طرح و مدل های بروز تری می باشند. اما یکی از انواع این محصول که همراه با برندی معتبر بوده و به دلیل کیفیت بالا و ظاهر ویژه خود، در معرض صادرات گسترده توسط صادرکنندگان موکت قرار گرفته، موکت پالاز شیک است که پرفروش ترین نوع آن، موکت کرم رنگ می باشد.

صادرکنندگان موکت پالاز شیک

شیک ترین انواع موکت را بشناسید

شیک ترین انواع موکت را بشناسید در این بخش می خواهیم تا شما را با شیک ترین انواع موکت آشنا نماییم که عبارتند از:

  • موکت تایل: به عنوان موکت دو رنگ نیز شناخته شده و دارای اشکال مربعی می باشد که در دو رنگ مجزا دیده می شوند، نسبت به آسیب دیدگی و رطوبت، مقاومت خوبی نشان داده و به صورت تکه تکه نصب می شوند، قیمت مقرون به صرفه ای را به همراه داشته و رنگهای زیادی را در آنها می توان مشاهده کرد.
  • موکت نایلونی: این موکت ها نسبت به لکه، پارگی و پوسیدگی، واکنش منفی ای بروز نداده و ساختار یکپارچه ای دارند، بیشتر موکت های خانگی و هتلی از این نوع بوده و بسیار مورد تایید مصرف کنندگان قرار گرفته اند.
  • موکت پشمی: از الیاف طبیعی پشم ساخته شده و به هیچ وجه حساسیت زا نیستند، همچنین از سری موکت های لوکس و گران به حساب آمده و جنسی نرم و عالی را دارا می باشند، استفاده از آنها در مناطقی با آب و هوای مرطوب، اصلاً پیشنهاد نمی شود.
  • موکت تافتینگ: دارای ظاهری متمایزتر از سایر مدل های موکت بوده و با به همراه داشتن پرزهای بلند، نمای شیک تر و زیباتری را به فضاهای مورد استفاده خواهند بخشید، جنس آنها 100 درصد از پشم بوده و بهترین گزینه برای مکان های خلوت و کم تردد به شمار می آیند.

المان های تأثیرگذار بر قیمت موکت پالاز شیک

المان های تأثیرگذار بر قیمت موکت پالاز شیک یکی از کفپوش های رایجی که در بسیاری از فضا ها اجرا گشته و با خود راحتی و سادگی را به ارمغان آورده، موکت است که در مقایسه با کفپوش های دیگر مثل فرش، قیمت ارزان تری داشته و از این رو بیشتر در معرض اهمیت و توجه قرار گرفته است.
البته موکت هایی که به تازگی تولید و به بازار عرضه شده اند، اصلاً قابل قیاس با موکت های قدیمی که خیلی خشک و محدود از نظر طرح و رنگ بودند، نیستند و چه بسا که می توان آنها را جایگزین کفپوش های گران قیمت مثل فرش نمود و یک فضای ساده، شیک و آرام بخش را در محیط برقرار ساخت.

حال اگر تصمیم خود برای سفارش عمده موکت را گرفته اید، می توانید همان موکت پالاز شیک که انتخاب خیلی از افراد بوده و متعلق به بهترین شرکت سازنده داخلی می ‌باشد را انتخاب نمایید، چرا که این محصول دارای کیفیت جهانی بوده و اکنون صادرات گسترده ای از آن انجام می گیرد.
همچنین اگر خواهان کسب اطلاع از قیمت موکت پالاز هستید، بهتر است بدانید که المان های تاثیرگذار بر قیمت موکت، تعیین کننده‌ ی آن خواهند بود، مانند:

  • جنس و بافت موکت
  • طرح و رنگ بکار رفته در آن
  • سطح کیفی موکت
  • ابعاد و اندازه محصول

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما