شرکت فروش موکت به صورت عمده

شرکت فروش موکت عمده، انواع متنوعی از محصول را با توجه کیفیت عالی و در ابعاد و اندازه های مختلف و همچنین، در طرح ها و طراحی های بسیار زیبا و جذاب، در سطحی وسیع و گسترده در بازار عرضه و در اختیار خریداران و مشتریان قرار می دهد. تهیه موکت به صورت عمده، موجب می شود که شرکت فروش تخفیف ها و شرایط ویژه ای را برای خریدار در نظر بگیرد و از نظر اقتصادی، بسیار مناسب تر است. 

شرکت فروش موکت به صورت عمده

راهنمای خرید موکت برای اتاق کودک

راهنمای خرید موکت برای اتاق کودک برای خرید موکت مخصوص اتاق خواب کودک، باید به یک سری نکات و ویژگی ها توجه ویژه ای شود. یکی از مواردی که باید به آن اهمیت ویژه ای داده شود، الیاف به کار رفته در ساخت و طراحی موکت است. بهترین و مناسب ترین موکت برای اتاق کودک، موکت تولید شده با استفاده از الیاف مصنوعی و الیاف طبیعی است. موکت ساخته شده به وسیله الیاف پشم و نایلون، گزینه بسیار خوبی است. به دلیل اینکه، از نرمی و انعطاف پذیری بسیار خوبی بهره می برد و در برابر، لکه و آلودگی، بسیار مقاوم است. 

از دیگر نکاتی که برای خرید موکت اتاق خواب کودک باید به آن اهمیت داده شود، این است که محصول انتخابی، از ثبات و پایداری رنگی بسیار بالایی برخوردار باشد. از آنجایی که موکت ممکن است توسط کودک به طور مرتب کثیف شود و باید مورد شست و شو قرار گیرد. بنابراین، موکت باید قابلیت شست و شو با انواع شوینده های مجاز را داشته باشد، بدون اینکه دچار تغییر رنگ گردد. 

بافت موکت اتاق کودک نیز مهم است. موکت های تولید شده، دارای انواع بافت های مختلفی، از جمله پرز دار و بدون پرز هستند. اگر الیاف موکت بلند باشد، با پیج و تاب خوردن الیاف ها در هم، نرمی موکت به مراتب بیشتر می شود. از طرفی، استفاده از موکت با رنگ های خنثی بهتر است. زیرا لکه ها و آلودگی های ایجاد شده توسط کودک را به راحتی نشان نمی دهد. 

توزیع کنندگان موکت عمده

توزیع کنندگان موکت عمده توزیع کنندگان موکت عمده، همواره سعی بر آن دارند که مرغوب ترین و با کیفیت ترین نوع موکت را با توجه بافت، تراکم الیاف به کار رفته در ساخت و همچنین، در رنگ بندی های های متنوع، عرضه کنند. یکی از مواردی که برای توزیع کنندگان بسیار حائز اهمیت است و موجب رضایت مشتریان و افزایش میزان تقاضا می گردد، ارائه محصول با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه است. 

قیمت این محصول توسط عرضه کنندگان، بنا به یک سری عوامل و فاکتور ها تعیین می گردد. از جمله، می توان به سایز و اندازه موکت، نوع الیاف به کار رفته در ساخت، میزان تراکم، رنگ بندی و طرح های به کار رفته، تولید کننده، نحوه خرید و فروش و غیره اشاره کرد. طبیعتاً، هر چه میزان تراکم موکت بیشتر باشد، از قیمت و نرخ بالاتری بهره می برد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما