تولید موکت در کارخانه فیروزه یزد با قیمت مناسب

یکی از کفپوش هایی که سالیان طولانی است در مناطق و حتی فضای اداری نیز مورد استفاده قرار می گیرد موکت است. این کفپوش به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد در تمامی دوران مورد توجه قرار گرفته است. این امر موجب شده تا مراکز زیادی در تولید موکت فعالیت کنند. یکی از معروف ترین آن ها تولید موکت فیروزه یزد است که در انواع طرح و رنگ های متنوع تولید و به بازار عرضه می شود.

در ادامه این مبحث قصد داریم به به بررسی موکت های تولیدی شرکت موکت فیروزه یزد بپردازیم. و در این زمینه اطلاعاتی مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم با ما همراه باشید.

اطلاعاتی مختصر در مورد تولید موکت فیروزه یزد

تولید موکت فیروزه یزد

تولید موکت بر اساس مورد استفاده موکت به روش های مختلفی انجام می شود. به عبارتی دیگر امروزه انواع مختلف موکت بر اساس نوع استفاده برای مکان های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند.

به عنوان مثال شرکت موکت فیروزه یزد برای تولید موکت های نمدی از فشرده سازی الیاف استفاده می کند. سپس به شیوه مکانیکی برای محکم شدن کار به صورت پشت سر هم سوزن ها را در آن فرو می کند. یا این که برای تولید موکت تافتینگ که یکی از رایج ترین انواع موکت های موجود در بازار است، الیاف را از لایه اولیه موکت عبور می دهند و به لایه دوم که بکینگ نام دارد می چسبانند.

مزایای تولید موکت فیروزه یزد

تولید موکت فیروزه یزد

  1. زیبایی

یکی از مهم ترین مزایای این نوع موکت مرغوب بودن به دلیل بافت های متفاوت آن است. هر کدام از این بافت ها ظاهری زیبا و خاص را به موکت تولید شده نهایی می بخشند.

  1. راحتی

یکی از مزیت های درخور توجه موکت فیروزه یزد انعطاف پذیری آن است. این امر موجب شده تا مشکلاتی که در کفپوش های دیگر نظیر پارکت و لمینت وجود دارد مانند صداهای ناملایم از بین برود. به این نکته توجه داشته باشید که راحتی موکت برای تمامی افراد اعم از بزرگسالان و نوزادان می باشد. به گونه ای که چنین راحتی را نمی توان در کفپوش های دیگر احساس کرد.

  1. عایق گرما و سرما

موکت ها به عنوان نوعی عایق عمل می کنند و از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کنند.

  1. کاهش آلرژی

موکت فیروزه یزد به گونه ای است که با استفاده از جاروبرقی هر گونه آلودگی از آن پاک می شود. از این طریق می توانید مانع از ایجاد آلرژی شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

تماس با ما