مرکز صادرات موکت عرض یک متر

مرکز صادرات موکت عرض یک متر این محصول را با ضمانت کیفیت و در رنگ بندی زیبا و متنوع به کشورهای همسایه صادر می کند و با توجّه به کاربرد فراوان در آنجا نیز بسیار پرفروش است. صادرات انواع موکت علاوه بر سود مطلوب برای شرکت های بازرگانی باعث ارزآوری خوبی برای کشور می شود و در بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشورهای اطراف مؤثر است همچنین زمینه ایجاد مشاغل جدید را فراهم می کند.

مرکز صادرات موکت عرض یک متر

نحوه پاک کردن لکه ماژیک از روی موکت

نحوه پاک کردن لکه ماژیک از روی موکت نحوه پاک کردن لکه ماژیک از روی موکت چگونه است؟ برای پاک کردن آن می‌توانید از انواع مواد طبیعی نظیر آب و صابون، سرکه سفید، الکل سفید و یا اسپری مو استفاده کتید. برای این کار الکل سفید را روی دستمال نخی ریخته و آن را روی لکه گذاشته و فشار دهید و آنقدر ابن کار را تکرار کنید. تا لکه جوهر جذب دستمال شود و سپس یا دستمال خشک رطوبت موکت گرفته و اسپری مو را روی لکه بزنید و مسواک را به صورت دورانی روی لکه بکشید تا زمانی که لکه از روی موکت محو شود. پارچه ای تمیز و سفید را به سرکه آغشته کرده و بر روی لکه بکشید تا لکه تمیز شود.

موکت ها دارای طرح های متنوعی می باشند و یکی از نمونه های پرفروش آن موکت کبریتی درجه یک می باشد که در انواع رنگ بندی زیبا و شیک طراحی و تولید می شود. ابعاد موکت کبریتی معمولا در عرض 3 متر و طول 25 و 75 متر مربع می باشد که مشتری بر حسب نیاز و محل استفاده می تواند ابعاد و اندازه آن را انتخاب و خریداری نماید.

بررسی قیمت روز موکت عرض یک متر

بررسی قیمت روز موکت عرض یک متر قیمت روز موکت عرض یک متر با توجه به نوسانات اقتصادی موجود در بازار و تورمات کنونی ثابت نمی باشد و مدام در حال تغییر است همچنین مواردی نظیر کیفیت و جنس آن، برند و شرکت تولید کننده، روش خرید و فروش، ابعاد و ضخامت، رنگ و طرح و … بر قیمت این محصول تاثیر گذار می باشند. لازم به ذکر است قیمت انواع موکت در خریدهای عمده و مستقیم به علت دخالت نداشتن واسطه ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است و امروزه اغلب افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند.

یکی از آسان ترین راه ها برای استعلام قیمت انواع موکت مراجعه به همین سایت می باشد، زیرا هر روز بروزرسانی می شود و ضمن اطلاع از قیمت می توانید محصول دلخواه را انتخاب و سفارش دهید و با ارسال آن به نشانی مورد نظر مشتری از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد پیشگیری می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

تماس با ما