مرکز توزیع موکت تافتینگ ارزان

موکت تافتینگ را می توان از جمله مرغوب ترین نوع موکت ها به شمار آورد که به سبب ویژگی های منحصر به فرد خود از جمله کیفیت و دوام بسیار بالا و همچنین نرمی و لطافت و زیبایی خاص از استقبال بسیار خوبی برخوردار است. از طرفی قیمت این محصول همواره از دغدغه های خریداران این محصول بوده است. مرکز توزیع موکت تافتینگ ارزان مفتخر است که یکی از فعالان در این حوزه بوده که اقدام به توزیع موکت تافتینگ ارزان می نماید.

مرکز توزیع موکت تافتینگ ارزان

آشنایی با انواع موکت

آشنایی با انواع موکت موکت را می توان از جمله ضروریات هر مکانی از جمله منزل و یا هر اداره و یا سازمانی به شمار آورد که به منظور پوشش کف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های منحصر به فرد این محصول باعث شده تا مصرف بسیار گسترده ای داشته باشد. در ذیل به صورت مختصر به بررسی انواع موکت خواهیم پرداخت:

  • موکت پشمی: نرمی و انعطاف پذیری بسیار بالا از مشخصه های اصلی این نوع موکت می باشد بطوری که پس تغییر حالت می تواند به حالت اولیه خود بازگردد. همچنین این نوع موکت عایق بسیار خوبی در برابر حرارت و صوت می باشد.
  • موکت تایل: این نوع موکت از جدید ترین نوع موکت می باشد که در طرح های مربعی و مستطیلی شکل به بازار عرضه می شود. این نوع موکت به طور گسترده ای در هتل ها، رستوران ها و اماکن لوکس مورد استفاده قرار می گیرد.
  • موکت تافتینگ: دوام و استحکام بالا و همچنین پرز بلند از مشخصه این نوع موکت می باشد. این نوع موکت عایق بسیار خوبی در برابر حرارت، صوت و سرما می باشد.
    همچنین نرمی و لطافت، آن را برای بسیاری از کاربردها به ویژه استفاده در اتاق کودکان مناسب کرده است. همچنین تنوع طرح و رنگ آن باعث شده تا بتواند بسیاری از افراد را با سلایق گوناگون به خود جلب کند.

صادرکنندگان موکت تافتینگ ارزان

صادرکنندگان موکت تافتینگ ارزان موکت تافتینگ را می توانت از با کیفیت ترین و مرغوب ترین نوع موکت به شمار آورد که از استقبال گسترده ای در بین مخاطبان برخوردار است. این نوع موکت خود نیز دارای انواع مختلفی می باشد که از جمله آن می توان به موکت تافتینگ پرز بلند و موکت تافتینگ ظریف اشاره کرد.

همچنین ویژگی های ممتاز این محصول باعث شده تا این محصول از بازار صادرات بسیار گسترده ای برخوردار باشد و در نتیجه از استقبال مطلوبی در بین تجار و بازرگانان کشورهای مختلف به ویژه کشورهای همسایه و حاشیه خلیج فارس برخوردار است. صادرکنندگان موکت تافتینگ ارزان با در نظر گرفتن نیاز خریداران و با کیفیتی مطلوب و قیمتی بسیار مناسب و ارزان اقدام به صادرات و فروش موکت تافتینگ ارزان می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

تماس با ما