قیمت روز انواع موکت تافتینگ طرح کبریتی

شاید تاکنون با نام موکت تافتینگ آشنا شده باشید و اگر هم این اثر را قبلاً و شنیده باشید ما در این مقاله برای تان توضیحی مفید و مختصر در این رابطه داده ایم ماکت هایی با پرزهای بلند که تا حدودی شبیه به فرش بوده و بافتی نرم و خوش نشیمن دارند را موکت تافتینگ میگویند قیمت موکت تافتینگ با توجه به نوع بافت و نخ استفاده شده در تولید آن متغیر است برای اطلاعات بیشتر متن را مطالعه کنید.

قیمت روز انواع موکت تافتینگ طرح کبریتی

مطالب مفید درباره انواع موکت تافتینگ

مطالب مفید درباره انواع موکت تافتینگ انواع مختلفی از موکت های تافتینگ امروزه در بازار ایران و جهان تولید و عرضه می‌شود همان‌طور که از قبل با این محصول آشنایی دارید ماکت هایی که دارای پرزهای بلند و تا حدودی شبیه به فرش هستند و دارای زیره های نمدی و یا ساده هستند را موکت تافتینگ می گویند. اما انواع مختلفی از طرح ها و رنگ ها از این نوع موکت در بازار وجود دارد که این تنوع شما را در انتخاب راحت تر کمک خواهد کرد.

مثلاً یکی از انواع طرح های موجود در بازار ایران و یا خارج از کشور موکت تافتینگ طرح کبریتی می باشد. ولی در صورتی که تمایل به استفاده از کفپوش ای زیبا و شکیل و همچنین گرم و نرم در منزل و یا محیط کاری خود هستید می توانید جهت آشنایی با انواع طرح های مختلف این نوع موکت از اطلاعات سایت ما بهره مند شوید. اطلاعاتی نظیر قیمت انواع موکت تافتینگ و یا رنگ بندی ها و الیاف به کار برده مختلف در این موکت و همچنین طرح های گوناگون کلاسیک و زیبا که می تواند شمارا در خرید ای بهتر و آسانتر راهنمایی کند.

خرید موکت تافتینگ طرح کبریتی

خرید موکت تافتینگ طرح کبریتی اگر می خواهید کف اتاق خواب یا آشپزخانه و حتی سالن پذیرایی منزل خود را به وسیله تافتینگ پوشش دهید به شما توصیه می کنیم حتماً قبل از خرید ماکت های موجود در سایت ما را که از طریق شرکت مان در بازار ایران و به صورت فروش اینترنتی و یا حضوری عرضه می شود را مشاهده کرده و سپس نسبت به خرید موکت تافتینگ اقدام نمایید.

ما تافتینگ را به صورت عمده و یا خورده در اختیار فروشندگان و مصرف کنندگان هم وطن قرار داده ایم که در فروش خود طرح های تخفیف ویژه را نیز منظور می کنیم. اگر پس از مشاهده محصولات ما در سایت تصمیم به خرید داشتید می توانید تنها با مراجعه به بخش واحد فروش و یا پشتیبانی سایت با مشاوران ما تماس حاصل نموده و نسبت به ثبت سفارش نهایی اقدام کنید همچنین می توانید جهت پرداخت هزینه محصول خریداری شده از طریق درگاه بانکی موجود در سایت این کار را به راحتی انجام دهید سپس محصول خود را به مدت ۲۴ الی ۷۲ ساعت پس از ثبت نهایی سفارش، در محل مورد نظر خود تحویل خواهید گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

تماس با ما