فروش کلی موکت ضخیم

شاید به جرأت بتوان گفت که امروزه موکت ها جایگاه ویژه ای در منازل پیدا کرده اند و با تنوع بسیاری که دارند جاگزین برخی از فرشها شده اند.
فروش کلی موکت ضخیم توسط فروشگاه های اینترنتی صورت پذیرفته و شما قادر به انتخاب آنها در طرح و رنگ های مختلف می باشید.
تنوع طرح و رنگ موکت ها بسیار گسترده است و شرکت های تولیدی خارجی و داخلی زیادی موکت هایی با طرح و نقش جالب و چشم نواز به بازار ارائه نموده اند که شما در سایز مورد نیاز قادر به تهیه آنها می باشید.

فروش کلی موکت ضخیم

بهترین رنگ موکت برای اتاق خواب

بهترین رنگ موکت برای اتاق خواب کف پذیرایی و اتاق خواب مکان هایی هستند که اغلب از موکت استفاده می شود. موکت های تک رنگ و طرح دار که مطابق سلیقه خود می توانید انتخاب و فضای اتاق خواب خود را زیبا نمایید.
بیشتر موکت ها از محصولات پلیمری مقاوم به نام پروپیلن تولید شده اند که بسیار مقاوم بوده و به راحتی خاصیت خود را از دست نمی دهد.
برخی از شرکت های تولیدی موکت هایی طراحی و تولید نموده اند که حتی از فرشها هم ارزشمندتر و قیمتی تر هستند.

مزایای استفاده از موکت برای پذیرایی و اتاق خواب:

  • طرح و رنگ مختلف: وجود طرح و رنگ مختلف این نوع موکت ها در نوع پرز نازک و ظخیم و رنگ های متعدد که به راحتی با دکوراسیون منزل شما ست می شوند.
  • سطح نرم: بافت استفاده شده برای تهیه موکت ها بسیار نرم و راحت بوده و نشستن یا راه رفتن بر روی آنها بسیار دلپذیر است.
  • ضخامت خوب: یکی از مزایای موکت های ضخیم این است که طول عمر بالایی داشته و الیافی نرم تر از موکت های نازک دارند.
  • عدم پرزدهی: یکی از مسائلی که برای برخی از افراد اهمیت دارد عدم پرزدهی محصول است و موکت ها نیز از این جهت مناسب می باشند.
  • نصب سریع و راحت: موکت های طرح دار و ساده به راحتی هر چه تمام نصب و جمع آوری یا شستشوی آنها نیز با سهولت انجام می شود.

واردات موکت ضخیم طرح برجسته به ایران

واردات موکت ضخیم طرح برجسته به ایران شرکت های تولیدی بسیاری در کشور فعال هستند که واردات یا صادرات انواع موکت ها از جمله موکت های طرح برجسته، موکت بچگانه، موکت طرح سرامیک را انجام می دهند و خریداران بیشترین استفاده این نوع محصولات را در سالن های پذیرایی، هتل آپارتمان ها، اتاق خواب ها، اتاق مخصوص کودک و اتاق های نشیمن دارند.

موکت های پرز کوتاه و پرز بلند که در بازار وجود دارد هر کدام برای فضای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. از موکت هایی که پرز بلند و نرم تری دارند برای اتاق های کودک استفاده شده تا با افتادن کودک بر روی زمین صدمه ای نبیند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

تماس با ما