فروش موکت تایل اداری در طرح های مختلف

برای کفپوش بانک ها و هتل ها و انواع مهمان خانه ها از موکت تایل اداری استفاده می کنند این موکت در ابعاد بسیار بزرگ تولید شده و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

موکت تایل اداری در انواع طرح و رنگ تولید و در تمام مراکز فروش معتبر و مجاز برای دسترسی آسان تمام صاحبان هتل و ادارات قرار داده شده است.

فروش موکت تایل اداری در طرح های مختلف

معرفی جنس موکت تایل اداری

معرفی جنس موکت تایل اداری برای اینکه کف ادارات مثل بانک ها و هتل ها با یک پوشش سراسری بسیار زیبا پوشش داده شود از انواع موکت تایل اداری استفاده می کنیم.

انواع موکت های تایل در ابعاد بسیار بزرگ تا حدود ۵۰ متری تولید می شوند ولی این موکت های حالت پازل مانند داشته که با در کنار هم قرار دادن تکه های کوچک می توان آن را برای تمام فضا ها مناسب کرد یعنی اگر یک سطح ناصاف از نظر هندسی داشته باشیم که دارای کجی و یا تو رفتگی و امثال آن باشد با تکه های این موکت می توان به راحتی آن را پوشاند و جای هیچ نگرانی نیست.

موکت های تایل اداری دارای قطعات پازل مانند است پس اگر موکت دچار کثیفی و یا قسمتی از موکت از بین رفت دیگر مجبور به تعویض کل موکت نبوده و به سادگی می توان قطعه یا قطعات آسیل دیده را تعویض و مجددا خریداری کرد این موکت دارای پرز هایی بلند و در مقابل سایش و فرسایش از مقاومتی ویژه برخوردار است و به دلیل ویژگی پازل مانندی که دارد به راحتی قابل شستشو بوده و البته بسیار به سرعت خشک شده و دوباره قابل استفاده است.

تامین انواع موکت تایل در انواع رنگ بندی ساده و طرح های بسیار زیبا با قیمت بسیار عالی و مقرون به صرفه در خدمت تمام مراکز و اماکن بزرگ اداری است.

تامین کننده انواع موکت تایل اداری

تامین کننده انواع موکت تایل اداری تولید کننده انواع موکت تایل اداری را در طرح های زیبا و رنگ بندی های مناسب با فضا های بزرگ از بهترین مواد موجود در بازار تامین کرده و آن را در اختیار مراکز توزیع داده تا به صورت فراگیر و گسترده در مراکز فروش مجاز و معتبر قرار داده تا صاحبان هتل ها و مهمانخانه ها بتوانند از این کالای عالی و مقرون به صرفه برای پوشش اماکن خود استفاده کنتد.

تامین کننده موکت را در بهترین شکل و جنس تهیه و در اختیار مصرف کننده قرار داده تا با فروش موکت اداری خوب و مناسب بتواند توجه مشتریان را به کالای اساسی و عالی خود جلب کرده و این محصول بسیار مناسب و مقرون به صرفه را در تمام ادارات و هتل ها توزیع و بفروش برساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

تماس با ما