فروش عمده موکت پرز بلند خارجی

موکت های پرز بلند جدیدترین موکت های تولیدی به شمار می ‌روند که معمولاً به دلیل نرمی و لطافت ویژه ای که دارند از آن ها در اتاق خواب استفاده می شود. فروش عمده موکت پرز بلند خارجی در وب سایت ما آغاز شده است و مشتریانی که قصد خرید عمده موکت پرز بلند، موکت فانتزی، موکت طرح چمن و … را دارند، می‌ توانند پس از مراجعه به وب سایت ما اقدام به تهیه این محصول به صورت عمده از مجموعه ما کنند و از مزایای خرید عمده این محصول از وب سایت ما برخوردار گردند.

فروش عمده موکت پرز بلند خارجی

موکت به عنوان عایق صوتی در دکوراسیون داخلی

موکت به عنوان عایق صوتی در دکوراسیون داخلی اگر به کف سالن های سینما، سالن های کنسرت و آمفی تئاتر توجه کرده باشید متوجه می ‌شوید که از موکت به عنوان کفپوش در این سالن ها استفاده می شود. استفاده از موکت در این مکان ها موجب جذب حجم قابل توجهی از صدا به خود می شود و موکت به نوعی دارای خاصیت آکوستیک می باشد.

به همین خاطر استفاده از موکت به عنوان یک عایق صوتی توسط افراد مختلف رواج دارد. از آنجایی که محیط پیرامون امروزی مملو از سر و صداهای مختلف می باشد، معمولاً از موکت ها برای جذب صدا ها و کم کردن صدا ها استفاده می شود.

علاوه بر این موکت ها در کنار اینکه عایق صدا هستند، به عنوان عایق سرما و گرما هم کاربرد دارند و پوشاندن کف منازل با استفاده از این محصول موجب می ‌شود که در مصرف انرژی صرفه جویی صورت پذیرد.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید صدا از طریق لرزش مولکول‌ های هوا انتقال پیدا می‌ کند. در نتیجه اگر محیط پیرامون با سطوح سخت احاطه شده باشند صدا دوباره به محیط بازتاب داده می شود و این امر موجب می ‌شود که موکت نقش بسیار موثری در جذب صدا ایفا کند.

قیمت بهترین انواع موکت پرز بلند خارجی

قیمت بهترین انواع موکت پرز بلند خارجی قیمت موکت های مختلف با یکدیگر متفاوت است و این تفاوت نیز از چند موضوع نشأت می‌گیرد که از آن جمله می ‌توان به برند تولیدکننده و جنس متریال استفاده شده برای تولید موکت اشاره کرد.

لازم به ذکر است که هر یک از برندهای تولیدکننده موکت های پرز بلند قیمت متفاوتی را برای محصولات تولیدی خود در نظر گرفته اند و این به این دلیل است که این کارخانجات از متریال های با درجات کیفی مختلف برای تولید موکت های تولیدی خود بهره می ‌برند.

علاوه بر این میزان سود دریافتی هر یک از تولید کنندگان مختلف با یکدیگر متفاوت است و تمامی این عوامل موجب می ‌شود تا قیمت واحدی از موکت های پرز بلند خارجی در دسترس نباشد.

جهت اطلاع از قیمت بهترین انواع موکت پرز بلند خارجی می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید و از قیمت هر یک از این موکت ‌ها اطلاعات کسب کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما