فروش استثنایی موکت خارجی اداری

موکت خارجی اداری از محصولاتی است که در خارج از کشور در بالاترین درجه کیفی ها طراحی و تولید شده و دیزاین محل کار را با تغییر کلی جذاب تر از قبل خواهد نمود. علاوه بر اینکه از موکت های اداری برای محل کار استفاده می شود، برخی از آنها را می توان در منزل و اتاق خواب نیز استفاده نمود که جلوه زیبایی به کف اتاق خواهد بخشید. با فروش استثنایی موکت های خارجی به صورت عمده شما قادر به تهیه تعداد زیادی از این محصولات هستید که با قیمت مناسب در اختیارتان قرار خواهیم داد.

فروش استثنایی موکت خارجی اداری

بهترین انواع موکت برای اداره ها

بهترین انواع موکت برای اداره ها از انواع موکت های اداری می توان به موکت لوکس اشاره نمود که دارای ضخامت مناسبی بوده و تنوع رنگ بالایی دارد.
موکت ها به گونه ای طراحی شده اند که مشتریان مشکل پسند نیز قادر به انتخاب آنها بوده و می توانند انواع موکت ها با تنوع بافت، ضخامت و نقش و نگارهای مخلف تهیه نمایند.

جنس موکت های طراحی شده برای اداره چیست؟

  • اکریلیک
  • پلی استر
  • پلی پروپلین

الیاف موکت ها با هم تفاوت بسیار زیادی داشته و شبیه هم نیستند. موکت هایی که دارای الیاف انعطاف پذیر و نرم باشند از محصولات دیگر برتر بوده و از قیمت بیشتری نیز برخوردارند.

چین، فرانسه، ایتالیا و هلند کشورهایی هستند که انواع موکت ها با جنس مختلف به بازار های جهانی عرضه نموده اند که دارای بالاترین کیفیت ها بوده و تمامی افراد قادر به تهیه آنها می باشند.
طرح و رنگی که بر روی این محصولات نقش بسته می شود گاهی به صورت سه بعدی یا اشکال زیبایی بوده که ممکن است در قیمت نهایی موکت ها تأثیرگذار باشند.

موکت هایی که برای اتاق کودک طراحی شده اند نسبت به موکت های معمولی، الیاف ضخیم تر و نرم تری بوده که با افتادن کودک دچار حادثه نشود. همچنین طرح و رنگ این موکت ها به گونه ای است که با ذائقه کودکان سازگار بوده و دارای رنگ های روشن بیشتری است.در

راهنمای تهیه موکت خارجی اداری

راهنمای تهیه موکت خارجی اداری در هنگام انتخاب موکت خارجی برای اداره یا منزل، بهتر است ابتدا ابعاد دقیق اتاق را مشخص کرده و موکت خریداری شده را چند سانتی متر از ابعاد اتاقتان بیشتر بگیرید تا دچار مشکل نشوید.
موکت های انتخاب شده باید با دیزاین منزل شما مطابقت داشته باشند. سعی کنید رنگ و نوع موکت را با اشیاء داخل اتاق ست کرده تا زیباتر به نظر بیاید.
اگر بودجه کافی برای تهیه محصولات با کیفیت دارید بهتر است از موکت ضد حساسیت که دارای ضخامت و جنس مناسبی است خریداری کرده تا به مدت بیشتری از آن استفاده نمایید.
قابلیت شستشو را همواره در نظر داشته باشید و موکتی را تهیه نمایید که با مواد شوینده به راحتی قابل شستشو بوده و الیاف آن تغییری نمی کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما