عرضه مستقیم موکت تایلی در همدان

عرضه مستقیم موکت تایلی در همدان، با توجه به سطح کیفی بسیار عالی و در ابعاد و اندازه های متنوع و همچنین، در طرح و طراحی مختلف، به روش ها و شیوه های متنوعی انجام می پذیرد و در اختیار مشتریان و طراحان قرار می گیرد. تهیه این محصول از محل عرضه مستقیم موکت همدان، برای مشتریان بسیار مناسب تمام می شود و از نظر اقتصادی، بسیار با صرفه تر است. کیفیت، از ملاک ها و معیار های مهم است. 

عرضه مستقیم موکت تایلی در همدان

نحوه شستن موکت کثیف در منزل

نحوه شستن موکت کثیف در منزل موکت هایی که در بخش های مختلفی از منزل، از جمله راهرو، جلوی درب دستشویی و غیره قرار دارند، در اکثر مواقع، دچار لکه و آلودگی می شوند. از آنجایی که شست و شوی این موکت ها توسط قالیشویی ها، بسیار زمان بر می باشد، می توان با استفاده از روش ها و شیوه های مختلفی در منزل آن را شست و شو و تمیز نمود. قبل از شست و شوی موکت، تمام گرد و غبار موجود بر روی آن را با استفاده از جارو تمیز نمایید و حتما، از آب ولرم برای شستن آن استفاده کنید. 

مرحله بعد، انتخاب شوینده های مناسب و استاندارد است. به هیچ عنوان، از مواد شوینده قلیایی استفاده نکنید و به جای آن از شامپو فرش، پودر شست و شوی دستی، مایع ظرفشویی و غیره را به کار ببرید. استفاده از مواد شوینده قلیایی و اسیدی، می تواند به بافت و تراکم موکت آسیب بزند. به علاوه، موجب از بین رفتن رنگ موکت می گردد. البته، تمام مشخصات و نحوه شستن موکت، توسط شرکت تولید کننده بر روی آن درج شده است. 

پس از شستن، آن را به خوبی آبگیری و پرز های موجود بر روی آن را با استفاده از یک حوله پاک کنید. سپس، برای خشک کردن، موکت را به پشت و به دور از نور آفتاب در فضایی مناسب پهن کنید. زیرا، نور آفتاب به ریشه های موکت آسیب وارد می کند. لازم به ذکر است، که به هیچ عنوان برای خشک کردن موکت، وسایل گرم کننده و حرارتی را به کار نبرید. 

فروش ویژه موکت همدان

فروش ویژه موکت همدان فروش ویژه موکت همدان، از جمله موکت پارس طرح پریمیوم و موکت پارس طرح راش، بر اساس ویژگی ها و استاندارد های داخلی تعریف شده و در تراکم های مختلف، انجام می گیرد. در هنگام خرید موکت از محل فروش ویژه، حتما ضمانت های لازم و کافی را از فروشنده محصول دریافت نمایید. 

قیمت موکت همدان، به عوامل و پارامتر های متعددی وابسته است. از جمله، می توان به میزان تراکم موکت، طرح و رنگ بندی آن، ضخامت آن، نوع الیاف به کار رفته در ساختار و غیره اشاره کرد. بالطبع، هر چه تراکم بالاتر باشد، محصول از نرخ و قیمت به مراتب بیشتری بهره می برد. داشتن گارانتی و ضمانت نامه فروش، از دیگر عامل هایی است، که بر روی قیمت این محصول تاثیر ویژه ای می گذارد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما