صادرکنندگان موکت تافتینگ پارس

تنوع زیادی که در موکت ایجاد شده است سبب گردیده تا برندهای مختلف بتوانند انواع متفاوت و مورد نیاز مشتری و بازار را تولید نمایند و در اختیار مصرف‌ کننده قرار دهند که یکی از بهترین و مرغوب ‌ترین نوع موکتد‌ها موکت تافتینگ پارس می ‌باشد؛ صادر کنندگان موکت تافتینگ پارس انواع مختلفی از این محصول را به کشورهای هدف و متقاضی این محصول صادر کرده و با صادرات گسترده آن زمینه تولید بیشتر و درآمدزایی را فراهم نموده ‌اند و به جذب بیشتر مشتری در بازارهای خارجی نیز کمک نموده اند.

صادرکنندگان موکت تافتینگ پارس

موکت عایق صدا است

موکت عایق صدا است آیا تابحال با خود فکر کرده ‌اید که چرا بسیاری از اداره‌ ها و یا مراکز مختلفی که در معرض رفت‌ و آمد بسیار زیادی هستند و یا محیط‌ هایی مانند سالن‌ های سینما یا آمفی ‌تئاتر و یا موزه‌ ها و مکان ‌های مختلف دیگر، از موکت به‌ عنوان کفپوش استفاده می ‌کنند؟

شاید در وهله اول چیزی که به ذهن شما خطور نماید کیفیت و یا نصب آسان و یا زیبایی محیط باشد اما به ‌طور کلی می ‌توان گفت که موکت به دلیل ویژگی‌ ها و ساختار خاص و منحصر به فردی که دارد قادر است که از ایجاد گرما، سرما و یا صدا در محیط‌ های مختلف جلوگیری کرده و در واقع موکت به‌ عنوان یک عایق صوتی و حرارتی محسوب می ‌شود و به همین علت از آن برای کفپوش کردن مکان های مختلف استفاده می‌ گردد.

موکت های زیادی در بازار تولید می‌ شوند که به عنوان عایق صدا می‌ باشند که از انواع مختلف آنها می توان موکت تافتینگ مصور، موکت تافتینگ لوپ، و مدل‌های مختلف دیگری اشاره کرده که قابلیت بازتاب صدا را دارا بوده و از ایجاد صدا در محیط جلوگیری می ‌کنند.

این نوع موکت‌ ها به دلیل اینکه از الیاف و نخ های مختلفی در تولید آنها استفاده شده‌ است باعث جذب صدا می‌ شوند و سبب می ‌شوند تا صدا با فرکانس ‌های وسیع‌ تر توسط آنها جذب گردد و همچنین استفاده از موکت باعث می‌ شود تا انعکاس صدا در محیط‌ های مختلف تا حدود 35 درصد کاهش پیدا نماید و استفاده از موکت ‌های تافتینگ پارس و موکت‌ های تافتینگ نامبرده سبب می‌ شود تا کاهش صدا توسط آنها به بیش از 45 درصد نیز برسد.

المان های تأثیرگذار بر قیمت موکت تافتینگ پارس

المان های تأثیرگذار بر قیمت موکت تافتینگ پارس قیمت موکت نشان‌ دهنده کیفیت و مرغوبیت آن می باشد و هرچه از کیفیت بالایی برخوردار باشد با قیمت بیشتری نیز عرضه می ‌گردد.

المان‌ های زیادی وجود دارد که بر قیمت موکت تافتینگ پارس تاثیرگذار بوده و سبب می ‌شود تا این محصول با افزایش یا کاهش قیمت مواجه گردد.

از المان‌ های تأثیرگذار بر قیمت موکت تافتینگ پارس می ‌توان به کیفیت، جنس، ابعاد و اندازه، قیمت مواد اولیه در تولید آنها، نوسانات بازار، و نحوه خرید و فروش این محصول اشاره کرد که هرکدام به نحوی بر روی قیمت آن تاثیر مستقیمی دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

تماس با ما