شرکت فروش موکت داغی آرتا

شرکت فروش موکت داغی آرتا، بهترین و با کیفیت ترین نوع موکت را بر اساس استاندارد های کیفی بسیار مناسب و استاندارد و در طرح ها و رنگ بندی های بسیار شیک متناسب با سلایق مختلف افراد، به طور عمده و گسترده ای در بازار عرضه و در اختیار مشتریان و خریداران قرار می دهد. تهیه این محصول از شرکت فروش به صورت عمده، این امکان را برای خریدار فراهم می سازد، که مبلغ به مراتب کمتری را بابت خرید بپردازد.

شرکت فروش موکت داغی آرتا

آشنایی با انواع الیاف موکت

آشنایی با انواع الیاف موکت یکی از مهم ترین و اصلی ترین اجزای موکت، الیاف آن است، که نقش بسزایی را در کیفیت کلی، بافت و قیمت آن ایفا می کند.به طور کل، الیافی که برای تولید موکت به کار می رود، به دو دسته الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی دسته بندی می شود. هر کدام از این الیاف ها، ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد خود را دارد.

یکی از الیافی که از قدیم در بافت موکت به کار می رفته است، الیاف طبیعی پشم نام دارد، از دوام و مقاومت بسیار بالایی بهره می برد و دارای نرمی و انعطاف پذیری بسیار بالایی است. از طرفی، در صورت ایجاد لکه و آلودگی بر روی موکت بافته شده با این الیاف، به راحتی می توان آن را تمیز نمود.

که از دیگر الیاف موکت، که در دسته الیاف مصنوعی قرار می گیرد، می توان به الیاف نایلون یا پلی آمید اشاره کرد. در حال حاضر، به دلیل افزایش جمعیت و نیاز افراد، بیشتر موکت ها با استفاده از الیاف مصنوعی تولید می گردد. این الیاف، در برابر ساییدگی و له شدن، دوام بسیار خوبی دارند و دارای قابلیت رنگ پذیری بسیار خوبی است.

یکی از جدید ترین و به روز ترین الیافی که در ساخت موکت به کار می رود، الیاف اکریلیک است. این الیاف، از نظر ظاهری بسیار شبیه به الیاف پشم است و از نظر وزنی بسیار سبک می باشد. از طرفی، در برابر کپک زدگی، رطوبت و لکه پذیری و مواد شیمیایی، از دوام و استحکام قابل توجهی برخوردار است.

توزیع کنندگان موکت داغی آرتا

توزیع کنندگان موکت داغی آرتا توزیع کنندگان موکت داغی آرتا، از جمله موکت بچگانه و موکت رنگ روشن، همواره سعی بر آن دارند، که محصول را با توجه به نوع بافت و کیفیت الیاف به کار رفته در ساخت آن و همچنین، در ابعاد و شکل های متنوع، در سطحی وسیع در بازار عرضه کنند. برای عرضه کننده، کیفیت حرف اول را می زند و تاثیر زیادی در بالا رفتن میزان فروش و تقاضا ایفا می کند.

قیمت موکت داغی آرتا توسط عرضه کنندگان، بر اساس یک سری نکات و موارد تعیین می شود. از جمله، می توان به نوع و جنس مواد به کار رفته در ساخت آن، ابعاد و سایز موکت، رنگ آن، درجه مقاومتی موکت در برابر عوامل آسیب پذیر و غیره اشاره کرد. بالطبع، هر چه کیفیت بالاتر باشد، از قیمت و نرخ بیشتری بهره می برد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

تماس با ما