شرکت توزیع موکت تافتینگ

از زیباترین انواع موکت موجود در بازار که دارای پرزهای بلند می ‌باشند می ‌توان به موکت تافتینگ اشاره کرد. این موکت ها اغلب توسط تجهیزاتی که برای تولید فرش های ماشینی نیز مورد استفاده قرار می ‌گیرند تولید می شوند. شرکت توزیع موکت تافتینگ اقدام به عرضه این محصول در اندازه پرز های مختلف و در رنگ های گوناگون نموده است و خریداران از سراسر کشور می توانند سفارش عمده خود برای تهیه این موکت را به شرکت توزیع کننده آن به طور مستقیم اعلام کنند تا در اولین فرصت و با ارزان ترین قیمت برای آنها ارسال شود.

شرکت توزیع موکت تافتینگ

بررسی موکت از نظر الیاف

بررسی موکت از نظر الیاف برای ساخت انواع مختلف موکت از الیاف گوناگونی استفاده می ‌شود. این الیاف ممکن است طبیعی باشند و یا از الیاف مصنوعی که در سال‌های اخیر به بازار عرضه شده اند تولید شوند.

الیاف طبیعی مورد استفاده برای موکت از نوع پشم هستند که انعطاف پذیری بالا و نرم بودن از ویژگی های بارز آنها می باشد و اغلب برای تولید موکت رنگ تیره پشمی به کار می روند.

الیاف مصنوعی مورد استفاده برای تولید موکت ممکن است از نوع نایلون، آکرلیک، پلی پروپیلن، پلی استر و تریکستا باشند. انواع مختلف الیاف مصنوعی مورد استفاده برای تولید موکت عبارتند از :

  • الیاف نایلون : این الیاف توانسته اند سهم قابل توجهی از الیاف مورد استفاده برای ساخت موکت را به خود اختصاص دهند، از ویژگی های بارز این الیاف مقاومت بالا نسبت ساییدگی و داشتن ثبات رنگ بالا می باشد.
  • الیاف اکریلیک : بسیار سبک و نرم هستند و حس الیاف پشمی را در موکت ایجاد می کنند و نسبت به لکه پذیری و الکتریسیته ساکن عملکرد مناسبی دارند.
  • الیاف پروپیلن : مقدار جذب آب بسیار کمی دارند و برای فضاهای باز و زیر زمین مناسب هستند.
  • الیاف پلی استر : این الیاف باعث تولید موکت های با درخشندگی و شفافیت رنگ بسیار بالا می ‌شوند و نسبت به له شدگی مقاومت کمی دارند.
  • الیاف تریکستا : از الیاف پلی استر ماندگاری بالاتری داشته و درخشش و شفافیت الیافی نایلونی را دارند در عین حال بسیار نرم هستند و لکه پذیری بسیار کمی دارند.

فروش بهترین انواع موکت تافتینگ

فروش بهترین انواع موکت تافتینگ

انواع موکت لاکچری موجود در بازار که پرزهای بلند موجود بر روی آنها توجه هر کسی را به خود جلب می کند از نوع موکت تافتینگ هستند.

بهترین انواع موکت تافتینگ توسط شرکت توزیع کننده آنها در بازار به فروش می ‌رسند و خریداران می ‌توانند به طور مستقیم در ارتباط با این شرکت آن را سفارش دهند.

خریداران می توانند از طریق همین سایت انواع مختلف موکت های ارائه شده توسط این شرکت را با تصویر و مشخصات آنها مشاهده کنند و از میان محصولات ارائه شده گزینه یا گزینه‌های مورد نظر را سفارش دهند.

ثبت سفارش از طریق تماس تلفنی خریداران با مسئول فروش شرکت نیز یکی از روش‌های دیگر خرید مستقیم این محصول به شمار می رود.

خریداران می توانند جهت سفارش انواع موکت تافتینگ از روش های ذکر شده در بالا استفاده کنند تا بدون نیاز به واسطه ها و با کم ترین قیمت انواع این محصول را به دست آورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

تماس با ما