شرکت بازرگانی موکت کبریتی پالاز

موکت کبریتی از مدلهای کلاسیک و قدیمی موکت است که در رنگهای مختلف توسط برندهای مطرح، تولید می‎شود. این موکت به دلیل شکل ساده و زیبا برای پوشش دهی کف فضاهای مختلف کاربرد دارد. پالاز یکی از بهترین برندهای موکت است که موکت کبریتی را با کیفیتی منحصر به فرد تولید می‌کند. شرکت بازرگانی موکت کبریتی پالاز، این محصول را در تنوع رنگی بالا و با قیمت استثنایی عرضه می‌نماید.

شرکت بازرگانی موکت کبریتی پالاز

کمی درباره موکت بدانید

کمی درباره موکت بدانید

موکت کف پوشی است که ساخت و طراحی آن در بسیاری از کشورها سابق تاریخی دارد. موکت در ابتدا برای پارچه و فرشی پشمی که به صورت محکم بافته شده بود اطلاق می‌شد، اما با گذشت زمان و تولید انواع نخها و منسوجات صنعتی، تولید موکت با انواع نخ طبیعی و صنعتی رواج پیدا کرد و انواع موکت طراحی و ساخته شد.

موکت در ابتدای تولید، در برخی از مناطق جهان در سیستم حمل و نقل شهری و در متروها و اتوبوسها استفاده می‌شد و به مرور زمان به عنوان یکی از بهترین و ارزانترین کفپوشها در طراحی و دیزاین منازل و مکانهای مختلف مورد توجه قرار گرفت.

در حال حاضر انواع موکت مانند موکت پرز بلند، موکتهای سه بعدی و موکتهایی با طرحهای هندسی و مدرن توسط برندهای مختلفی در سطح جهان با استفاده از بهترین منسوجات و متریال طبیعی مانند پشم و الیاف صنعتی مانند پلی آمید و پلی‌پروپیلن تولید و طراحی می‌شود.

موکتهای مدرن دارای کاربردهای مختلفی هستند و در انواع متنوع تولید می‌شوند. موکت برای اتاق خواب، موکت اتاق کودک، موکت اداری_تجاری و موکت طرح سجاده از عمده‌ترین انواع موکت هستند که دارای کاربردهای مشخصی هستند و در طرحها و رنگهای متنوع و زیبا عرضه می‌شوند.

موکت کفپوشی است که به دلیل تنوع مدل و طرح قابل استفاده در انواع دیزاین کلاسیک و مدرن است و با صرف کمترین هزینه می‌توان برای طراحی و فضاسازی مکانهای مختلف از ساختمانهای مسکونی گرفته تا اداری از موکت استفاده نمود.

فروش ویژه موکت کبریتی پالاز

فروش ویژه موکت کبریتی پالاز

فروش ویژه موکت کبریتی پالاز، که از محبوبترین انواع موکت است در فروشگاه عرضه مستقیم انواع موکت صورت می‌پذیرد. در زمان خرید موکت، علاوه بر فاکتورهایی مانند توجه به طرح، ابعاد، رنگ و برند تولید کننده، یکی از مهمترین موارد قابل توجه، مراجعه به بهترین مرکز ارائه کننده موکت است.

شرکتهای پخش و فروشی که به صورت بدون واسطه در زمینه تجارت و خرید و فروش موکت فعالیت می‌کنند، بهترین و بروزترین مدل موکت را با قیمت مقرون به صرفه و استثنایی ارائه می‌نمایند.

قیمت انواع موکت با توجه به طرح و برند تولیدی و نوسانات قیمت در بازار متغیر است. در عین حال شرکت پخش مستقیم این محصول را با نرخ استاندارد و با کمترین سود عرضه و به فروش می‌رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

تماس با ما