خرید عمده موکت عرض دو متر

موکت های تولید شده در کشور ما در عرض های مختلفی به بازار ارائه می شوند و کارخانه های تولید کننده بر اساس خط تولید خود و نیاز مشتریان بازار اقدام به تولید عرض های مشخص می کنند. موکت عرض دو متر یکی از محصولات تولیدی شرکت ظریف مصور می باشد که اغلب توسط این شرکت در کشور تولدی می گردد. خرید عمده این موکت با عرض 2 متر به راحتی و از طریق سفارش مستقیم صورت می گیرد و با کم ترین قیمت در اختیار خریداران قرار می گیرد. قیمت پالاز موکت یکی از سوالات اصلی مشتریان و فعالان دکوراسیون داخلی است که ما در همین سایت به آن پرداخته ایم.

خرید عمده موکت عرض دو متر

موکت نمدی از گذشته تا آینده

موکت نمدی از گذشته تا آینده

موکت اداری نمدی از قدیمی ترین انواع موکت در کشور است که به موکت کبریتی نیز معروف است این موکت جزء اولین موکت هایی بود که در کشور ما تولید شد و سالیان زیادی یکی از پرکاربرد ترین انواع موکت در کشور به شمار می رفت.

در این موکت هیچ بافتی وجود ندارد و صرفا از قرار گرفتن الیاف طبیعی یا مصنوعی در کنار هم و اتصال آنها از طریقه لایه چسبی ساخته شده است.

این موکت ها ابتدا در رنگ ها و طرح های بسیار ساده کبریتی ساخته می شدند اما امروزه ورود تکنولوژی های جدیدتر به عرصه تولید موکت نمدی باعث شده است این موکت ها از یکنواختی رنگ درآمده و طرح های بسیار زیبای برجسته یا سه بعدی روی آنها شکل بگیرد.

موکت کبریتی سرمه ای و موکت کبریتی قهوه ای دو نمونه از این موکت های نمدی هستند که امروزه در ضخامت های بیشتر ارائه می شود و طرح های زیبایی روی آنها ایجاد شده است.

انواع موکت های نمدی امروزی از دسته ارزان ترین انواع موکت های امروزی هستند و برای بسیاری از فضاهای داخل ساختمان و سالن ها می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

المان تأثیرگذار بر قیمت موکت عرض دو متر

المان تأثیرگذار بر قیمت موکت عرض دو متر

قیمت موکت عرض دو متر تحت تاثیر المان های بسیار زیادی ممکن است تغییر کند. به غیر از جنس الیافی که برای تهیه این محصول مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند بر کیفیت آن تاثیر مستقیمی داشته باشد ضخامت این موکت شاید تاثیرگذارترین المان باشد.

این موکت با داشتن عرض ثابت دو متر می تواند همچون موکت های معمولی قدیمی تر دارای ضخامت کمی باشد یا این که از روش های امروزی برای ساخت آن استفاده شود و پرزهای بلندی داشته باشد که مسلما نوع دوم دارای قیمت بیشتری می باشد.

ساده یا طرح دار بودن این محصول المان دیگر تاثیرگذار است و انواع موکت های بسیار زیبا با استفاده از دستگاه های مجهز امروزی در طرح های زیبای سه بعدی می توانند تولید شوند که این طرح ها خود به تنهایی المانی موثر بر قیمت این موکت هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما