خرید عمده موکت ظریف مصور

موکت ظریف مصور از بهترین پوشش های کف خانه می باشند. این موکت یک پوشش کف است که کیفیت کف خانه را بهبود می بخشد. الیاف آن برخلاف کفهای صاف، گرد و غبار موجود در هوا را گرفته و از گسترش مواد حساسیت زا در هوا جلوگیری می کنند. در صورتی که به دنبال خرید موکت عمده ظریف مصور هستید با ما تماس بگیرید.

خرید عمده موکت ظریف مصور

اطلاعاتی درباره موکت پرز بلند

اطلاعاتی درباره موکت پرز بلند موکت پرز بلند در ابتدا پارچه ای بافته شده و زنجیری در نخ، اما پشم مخملی بود. در سال ۱۶۵۰ کلمه موکاد با منشا ناشناخته نامیده شد که امروزه به یک پوشش کاربردی تبدیل شده است. بنابراین، این یک کف پوش تزئینی است که هدف آن پوشاندن سطوح است و بعداً، معنای فرش های میخ شده یا چسبیده به کف کل اتاق را به خود می گیرد. موکت در دهه ۱۹۶۰ بسیار محبوب شد و با فرش رقابت کرد و به زوال آن کمک کرد. این فرش اکنون از مواد مختلف و تقریباً رنگهای بی نهایت ساخته شده است. این ویژگی های قابل توجه عایق صدا را در زیستگاه های جمعی ارائه می دهد. نگهداری موکت با جاروبرقی یا شامپو انجام می شود تا گرد و غبار از بین برود. ریزگردها غالباً در پرز پناه می گیرند، که می تواند دلیلی برای آلرژی و بروز بیماری هایی مانند آسم در انسان باشد.

مشاوره برای خرید موکت ظریف مصور

مشاوره برای خرید موکت ظریف مصور در نظر داشته باشید موکت امروزه از مواد اولیه مختلف و در رنگهای تقریباً بی پایان ساخته می شود. در طول قرن ها ، روش تولید موکت متناسب با استانداردهای جدید فرانسه و اروپا از نظر الزامات فنی، بهداشتی و زیست محیطی متنوع شده است. وقتی از مواد مصنوعی ساخته شده باشد، به دلیل اصطکاک پا روی سطح آن، می تواند پدیده های الکتریسیته ساکن ایجاد کند که می تواند به دستگاه های الکترونیکی نزدیک آسیب برساند.

با استفاده از چندین لایه الیاف سوار شده، روش سوراخکاری سوزن شامل قلاب الیاف به هم از طریق استفاده از سوزن های مخصوص است. موکت های بدست آمده بسیار محکم هستند اما برای استفاده موقت در نظر گرفته شده اند زیرا از راحتی فرش های بافته شده و منگوله ای برخوردار نیستند. مواد الیافی مختلف، توده موکت را تشکیل می دهند. آنها تأثیر مستقیمی بر خصوصیات فیزیکی پوشش کف مانند استحکام یا طول عمر دارند. دو نوع الیاف وجود دارد: طبیعی، از حیوانات (پشم) یا منشا گیاهی و مصنوعی (پلی آمید یا پلی پروپیلن). بعد از بیش از پنج قرن قبل از عیسی مسیح برای بافتن فرش، پشم آن است که در ساخت اولین موکت ها استفاده می شده است. با این حال امروزه اکثر الیاف مصنوعی استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما