خرید تضمینی موکت ارزان قیمت

موکت یکی از انواع کفپوش ها می‌باشد که افراد بسیار زیادی از آن برای پوشاندن کف ساختمان خود استفاده می  کنند. برای خرید تضمینی موکت ارزان قیمت می توانید به سایت اینترنتی فروش موکت مراجعه کنید در این سایت موکت ها با جنس ها و مدل های متنوع به گونه ‌ای که پاسخگوی سلیقه مختلف افراد می باشد وجود دارد و شما می توانید این موکت ها را با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب از این سایت ها خریداری کنید.

خرید تضمینی موکت ارزان قیمت

بهترین نوع موکت کدام است؟

بهترین نوع موکت کدام است؟ از نکاتی که هنگام خرید موکت باید به آن توجه کنید این است که وزن موکت شما باید تعادل داشته باشد و بیش از اندازه سنگین و بیش از اندازه سبک نباشد. برای مثال اگر شما بیش از اندازه سبک باشد در اثر راه رفتن بر روی آن حرکت می کند و از حالت  عادی خارج می شود.

یکی دیگر از نکاتی که برای خرید موکت باید به آن توجه کنید ضخامت موکت می باشد. ضخامت موکت باید به گونه ای باشد که نه بیش از اندازه ضخیم و نه بیش از اندازه نازک باشد. البته ضخامت موکت ها به محلی که می خواهید در آن از موکت را استفاده کنید نیز بستگی دارد.

از آنجا که موکت ها عایقی برای صدا و حرارت هستند باید بدانید که هرچه پرزهای موکت شما بیشتر باشد این خاصیت در ماکت نیز بیشتر است و موکت هایی با پرزهای بلند تر عایق بهترین برای گرما و صدا است مخصوصا در فصل پاییز و زمستان که سرمای هوا بیشتر است استفاده از این موکت ها پیشنهاد می شود.

به صورت کلی بهتر است برای  انتخاب رنگ موکت به میزان شلوغی مکانی که قرار است موکت را در آن قرار دهید توجه کنید یعنی اگر می‌خواهید موکت را در جایی که رفت و آمد زیاد است و معمولاً شلوغ است استفاده کنید بهتر است از رنگ‌ های تیره و اگر موکت را برای جاهایی که خلوت تر است و رفت و آمد کمتری می شود  می‌توانید از رنگ‌های روشن نیز برای موکت استفاده کنید.

میزان صادرات موکت ارزان قیمت

میزان صادرات موکت ارزان قیمت میزان صادرات موکت از کشور ایران به کشور های دیگر یک آمار افزایشی دارد موکت های صادراتی ایرانی معمولاً به کشورهایی مانند افغانستان, پاکستان, قزاقستان, امارات ,آذربایجان و بسیاری از کشور های دیگر صادر می شوند که آمار بسیار خوبی از صادر شدن این موکت ها  را به ما می‌دهند.

موکت هایی که در ایران ساخته می شوند به دلیل این که کیفیت بسیار عالی دارند و هنگام ساخت این موکت ها از مواد و متریال بسیار مرغوب استفاده می شود در کشور های خارجی طرفداران بسیار زیادی دارد بسیاری از کشور ها این موکت ها را به کشور خود وارد می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

تماس با ما