خرید اینترنتی موکت پرز بلند (تافتینگ) ظریف مصور

خرید موکت تافتینگ به صورت آنلاین با مناسب ترین قیمت از طریق سایت ما امکان پذیر است. موکت تافتینگ دارای ظاهری شبیه به فرش ماشینی است که از نرمی و راحتی زیادتری نسبت به موکت های دیگر برخوردار می باشد و در مکان های مختلف مثل اتاق خواب و اتاق کودک می تواند به کار گرفته شود.

خرید موکت تافتینگ

موکت یکی از کالاهایی است که در دکوراسیون بسیاری از خانه های ایرانی جای دارد. به کارگیری موکت برای پوشاندن کف خانه به زمان های خیلی گذشته باز می گردد و همچنان نیز استفاده از آن رایج است. اما موکت هایی که در حال حاضر تولید و به بازار عرضه می شود، با مدل های قدیمی آن خیلی تفاوت دارد. موکت های جدید با دارا بودن طرح و رنگ های شیک و متنوع، می تواند در انواع دکوراسیون های مدرن نیز به کار گرفته شود.

موکت تافتینگ، از جمله موکت های جدیدی هستند که از تنوع در رنگ و طرح برخوردار می باشند. این نوع از موکت ها که به آنها، موکت پرز بلند نیز گفته می شود، می تواند جایگزین فرش نیز شود و در اتاق کودک، نشیمن، سالن پذیرایی و دیگر بخش های مختلف منزل به کار گرفته شود. همین امر موجب گردیده است که خرید موکت تافتینگ توسط مشتریان زیادی به صورت حضوری و آنلاین انجام گیرد.

خرید آنلاین موکت تافتینگ (پرز بلند)

خرید موکت تافتینگ

خرید موکت تافتینگ به صورت آنلاین برای مشتریان فراهم شده است. از آنجا که این نوع موکت ها بسیار پرطرفدار هستند و مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند، علاوه بر فروش حضوری و سنتی؛ به صورت آنلاین نیز عرضه می گردند. فروش موکت تافتینگ از طریق سایت ما انجام می شود که مشتریان می توانند برای خرید، مدل مد نظر خود را از سایت انتخاب و آن را سفارش دهند.

همچنین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی های کامل تر با مشاوران فروش ما در ارتباط باشند. تهیه و خرید موکت پرز بلند به صورت آنلاین، مزایای زیادی را برای مشتریان در پی خواهد داشت که از جمله آن می توان به صرفه جویی در زمان و پول اشاره کرد.

مزایای خرید موکت تافتینگ (پرز بلند)

خرید موکت تافتینگ

موکت تافتینگ را همین دارا بودن پرزهای بلند، از دیگر موکت ها متمایز کرده است.یک لایه نمدی نیز به پشت موکت تافتینگ یا پرز بلند دوخته شده است که این موکت را به یک نوع موکت ضخیم و مقاوم تبدیل کرده است. موکت های پرز بلند ویژگی ها و مزایای زیادی دارند که این مزایا شامل موارد زیر می باشد:

  • دارای ظاهری مشابه با فرش های ماشینی
  • قیمت مناسب و به صرفه بودن در مقایسه با فرش
  • جایگزین مناسبی برای فرش
  • ایجاد احساس گرمی و راحتی زیاد به ویژه در فصل زمستان
  • بسیار نرم و گزینه عالی برای اتاق کودک
  • دارای طرح ها و رنگ های متنوع و زیبا
  • قابل استفاده در فضاهای مختلف مسکونی و کاری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما