فروش مستقیم موکت تافتینگ ارزان از کارخانه

موکت تافتینگ ارزان کف پوشی بسیار عالی با پرز بلند و بادوام است که برای پوشش کف در هتل ها، مسافر خانه ها و منازل قابل استفاده است این کالا دارای تراکمی بسیار بالا و پا خوری نرم و لطیف دارد.

تولید کننده این محصول را در انواع رنگ و ضخامت تولید و به صورت فروش مستقیم در اختیار تمام مصرف کنندگان قرار داده تا همه بتوانند از یک کالای عالی با قیمتی مناسب بهره ببرند.

فروش مستقیم موکت تافتینگ ارزان از کارخانه

موکت تافتینگ لوپ تراکم بالا چیست؟

موکت تافتینگ لوپ تراکم بالا چیست؟ اغلب برای جاهای مختلف منزل از پوشش هایی مناسب استفاده می کنیم که کف خالی نماند و در فصول سرد سال باعث ایجاد گرمایی مناسب نیز بشود در عین حال شستشویی سریع و آسان داشته باشد.

موکت تافتینگ لوپ تراکم بالا یکی از بهترین این پوشش ها است که برای پوشاندن کف اتاق خواب ها و پذیرایی می توان از آن استفاده کرد موکت به خانه زیبایی می بخشد و یک پوشش عالی و بسیار بادوام محسوب می شود که باعث می شود در فصول سرد سال گرما در منزل ذخیره و هدر رفتی نداشته باشد این کالا نسبت به فرش و امثال آن بسیار سبک و قابل حمل تر است و البته از قیمتی بسیار مناسب نیز برخوردار است شما می توانید به راحتی در زمانی که موکت شما نیاز به شستشو داشت آن را شسته و دوباره استفاده کنید موکت آب را در خود نگه نمی دارد پس به سرعت خشک می شود.

موکت رنگ بندی مختلفی دارد که شما می توانید ان را با فرش یا مبل و سایر وسایل موجود در منزل خود ست کرده و از رنگ دلخواه خود استفاده کنید این محصول اگر دچار سوختگی نشود کالایی بسیار با دوام است که با هر بار شستشو به همان زیبایی اولیه خود باز می گردد.

توزیع کلی موکت تافتینگ ارزان در تهران

توزیع کلی موکت تافتینگ ارزان در تهران تولید کننده انواع موکت تافتینگ ارزان قیمت را در تمام مراکز فروش مجاز و معتبر تهران توزیع کرده تا همه بتوانند از این کالای عالی و قیمت مناسب برای فرش کردن منزل یا هتل و مسافر خانه خود استفاده کنند.

تولید کننده برای سهولت کار و سرعت بخشیدن به درخواست مشتری سایتی در اینترنت تعبیه کرده و در آن سایت انواع تولیدات خود و رنگ بندی آن را ارائه داده تا تمام مصرف کنندگان با مختصر جستجویی در اینترنت از انواع این کالا مطلع و در صورت نیاز از این محصولات ثبت سفارش  خریداری فرمایند.

فروش موکت تافتینگ با قیمتی بسیار مناسب انجام می پذیرد ولی اگر شما تمایل به تهیه کالا با نرخی پایین تر دارید بهتر است این محصول را به صورت مستقیم و یا از خرید کالا به صورت عمده و کلان استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

تماس با ما