قیمت موکت پرز بلند ارزان

قیمت موکت پرز بلند ارزان چقدر است؟ موکت پرز بلند ساده و ارزان از متری 270 هزار تومان شروع می شود و نسبت به برند موکت قیمت های متفاوتی دارد. موکت ها در انواع مختلفی تولید می شوند و بهترین گزینه جهت پوشش دادن کف منازل می باشند. این محصولات در مورد قیمت، کیفیت، طرح و رنگ بندی با یکدیگر تفاوت داشته و از این رو با تمامی سلیقه ها سازگاری دارند. برای مثال مناسب بودن قیمت موکت پرز بلند افراد بسیاری را به سمت این موکت ها جذب می کند.

قیمت موکت پرز بلند

موکت پرز بلند چیست؟

موکت های پرز بلند که با نام موکت تافتینگ نیز در بازار شناخته می شود، بسیار پر طرفدار است و از جمله موکت های پرفروش به شمار می رود که از تنوع زیادی در طرح و رنگ برخوردار می باشد. موکت پرز بلند شبیه به فرش است و بسیار نرم می باشد و انتخاب مناسبی برای پوشاندن کف اتاق خواب و سالن پذیرایی و همچنین اتاق کودک خواهد بود.

نحوه بافت و تولید موکت تافتینگ، با موکت های دیگر کمی متفاوت است، چون که در خط تولید آنها از نوعی دیگر از ماشین آلات و دستگاهها استفاده می شود. تجهیزاتی که برای موکت های تافتینگ به کار گرفته می شود، شبیه به دستگاه های بافت و تولید فرش ماشینی می باشد.

قیمت خرید انواع موکت های پرز بلند یا همان تافتینگ در فروشگاهها و مراکز فروش مختلف می تواند متفاوت باشد، که می توان با انتخاب بهترین و معتبر ترین مراکز، انواع این کالا را از برندهای معتبر با ارزان ترین قیمت ممکن خریداری کرد.

قیمت موکت پرز بلند

نکاتی قبل از انتخاب موکت پرز بلند

موکت اداری محصولاتی هستند که از تنوع بالایی برخوردارند، چرا که این تولیدات جهت پوشش دادن کف منازل به کار برده می شوند و باید با دیگر لوازم موجود در محل همخوانی داشته باشند. رنگ بندی موکت های پرز بلند بسیار متنوع بوده و از این رو با تمامی سلیقه ها سازگاری دارند.

قیمت موکت پرز بلند نسبت به کیفیت آن بسیار مناسب بوده و می تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که به دنبال موکتی با کیفیت و ارزان هستند. موکت پرز بلند در بین انواع موکت بسیار پرطرفدار بوده و مورد تقاضای بسیاری از افراد می باشد. موکت پرز بلند دارای مزایا و ویژگی های بسیاری می باشد که نشانگر اصل بودن آن می باشد، از این رو باید در خرید این محصولات نکاتی رعایت شود که برخی از آنها عبارتند از:

  • موکت های پرز بلند باید از ضخامت کافی برخوردار باشند تا عایق حرارتی مناسبی باشند.
  • قیمت موکت پرز بلند بسیار مناسب می باشد و باید مواظب افراد گران فروش بود.
  • میزان نرمی و راحتی موکت های پرز بلند نیز باید در زمان خرید در نظر گرفته شود.
  • توجه به میزان اعتبار برند محصول و همچنین محل خرید از موارد مهم می باشد.

قیمت موکت پرز بلند

خرید اینترنتی موکت پرز بلند طرح دار

موکت پرز بلند به دلیل دارا بودن ویژگی های منحصر به فردی که دارد مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان اصفهانی بوده و تقاضا برای آن روز به روز افزایش می یابد. مناسب بودن قیمت این موکت از مهم ترین ویژگی های آن می باشد که افراد را جذب آن می کند.

علاوه بر قیمت موکت پرز بلند کیفیت آن نیز بسیار مناسب بوده و به همین دلیل این موکت ها از دوام بالایی برخوردار می باشند. به طور کلی از مهم ترین مزایا و ویژگی های موکت پرز بلند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع در طرح و رنگ بندی موکت های پرز بلند
  • کیفیت بالای موکت های پرز بلند در بین انواع موکت
  • مناسب بودن قیمت موکت های پرز بلند
  • ضخامت بالای محصول که آن را تبدیل به عایق حرارتی می کند.
  • قابلیت خرید به دو روش حضوری و غیرحضوری

قیمت موکت پرز بلند

موارد ذکر شده از مزایای خرید موکت های پرز بلند می باشد. در تعیین قیمت موکت پرز بلند موارد بسیاری دخالت دارند که برخی از آنها عبارتند از:

  1. میزان تولید
  2. میزان تقاضا
  3. کیفیت محصول
  4. خرید مستقیم و یا غیرمستقیم
  5. خرید عمده و یا خرده
  6. برند محصول
  7. محل خرید

تمامی موارد ذکر شده در تعیین قیمت این موکت ها دخیل می باشند، اما با این وجود قیمت این تولیدات بسیار نازل بوده و خرید آن برای تمامی هم وطنان ممکن است.

قیمت موکت پرز بلند

ویژگی های موکت پرز بلند

 موکت های تافتینگ، از برندهای گوناگونی در بازار موجود است و قابل خریداری می باشد. در میان انواع این نوع از موکت؛ موکت پرز بلند ظریف مصور، انتخاب فوق العاده ای خواهد بود.

این موکت، کیفیت بسیار خوبی را دارد و از تنوع در طرح و مدل برخوردار است و به طور کلی موکت های تافتینگ از برند معتبر ظریف مصور، از خصوصیات و مزیت های زیادی برخوردار می باشند که این ویژگی ها و خصوصیات به شرح زیر است:

  • کفپوشی نرم و راحت برای بخش های مختلف خانه به ویژه اتاق
  • عرضه شده در مدل های طرح دار و ساده
  • دارای تنوع در رنگ بندی
  • جایگزین مناسب فرش
  • دارای طرح های جذاب و متنوع
  • ماندگاری و دوام بالا

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

تماس با ما