لیست قیمت فروش ارزان ترین موکت نمدی

لیست قیمت فروش ارزان ترین موکت نمدی را از ما بخواهید. قیمت فروش موکت نمدی ساده بین 40 تا 50 هزار تومان می باشد. قبل از خرید موکت حتما با افراد متخصص مشورت کنید. مشاورین این مجموعه آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند. موکت های نمدی جز بهترین موکت های تولیدی در بازار هستند. قیمت و کیفیت این موکت ها مورد پسند و تایید بسیاری از مشتریان قرار می گیرد. گفتنی است اگر به دنبال خرید و استعلام قیمت پالاز موکت هستید با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت موکت نمدی

فروش موکت نمدی ارزان قیمت

فروش موکت های نمدی در بهترین مراکز پخش موکت و فرش در کشور در حال انجام می باشد. ایران یکی از بهترین تولید کننده های فرش و موکت در خاورمیانه و حتی در جهان است. تولیدات کارخانه های ایرانی به کشور های مختلفی صادر می شوند. به طوری که صادرات این محصول تمام کشور های همسایه را شامل می شود.

خرید به صورت مستقیم و با ارزان ترین قیمت یکی از دغدغه های اصلی مشتریان این حوزه است. ما با راهکار های مناسب سعی داریم که قیمت مصرف کننده را تا حد امکان کاهش دهیم و قیمت تمام شده محصولات را به قیمت کارخانه نزدیک کنیم.
برای خرید انواع موکت به راحتی می توانید با تماس تلفنی ابتدا با مشاورین ما صحبت و مشورت کنید. سپس سفارش مد نظر خود را ثبت کنید و بعد از چند روز بار خود را به صورت کاملا سالم و بی نقص تحویل بگیرید.

انواع موکت اداری نمدی در سه دسته اصلی قرار می گیرد که در زیر به اختصار بیان شده است:

  • موکت ساده
  • موکت کبریتی
  • موکت طرح دار

قیمت موکت نمدی

موارد کاربرد موکت های نمدی ساده

موکت های نمدی به دلیل قیمت مناسب و کیفیت مطلوبی که دارند موارد استفاده زیادی دارند. تقریبا در تمام اماکن عمومی از این مدل موکت ها استفاده زیادی می شود. در مواردی که در زیر بیان کرده ایم بیشترین کاربرد های موکت های نمدی را بیان کرده ایم:

  • سالن های بزرگ مانند آمفی تئاتر ها
  • هتل ها
  • راهرو های بزرگ و طولانی
  • نمایشگاه های دائمی و موقت
  • محیط های تجاری

فروش موکت نمدی

کارخانه تولید موکت نمدی

ظریف مصور یکی از بهترین تولید کننده های موکت در ایران است. کارخانه ها و مجموعه های بزرگی مشغول به تولید موکت هستند. کارخانه موکت ظریف مصور از بهترین های این عرصه می باشد. شرکت ظریف مصور با تولید موکت های دو لایه تحول بزرگی در صنعت موکت ایجاد کرد.
این موکت های دو لایه ضخامت بیشتری نسبت به موکت های تک لایه دارند. این مزیت باعث شده تا برای کف خانه بسیار مناسب باشند. موکتی که در کف منزل استفاده می شود باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • عایق گرما
  • عایق صدا
  • ضد الکتریسیته ساکن
  • کیفیت در رنگ و ماندگاری آن
  • داشتن ضخامت و نرمی قابل قبول

قیمت موکت نمدی

موکت نمدی چیست؟

شاید برای شما جالب باشد که چرا به این دسته از موکت ها نمدی گفته می شود؟ اگر فکر می کنید که شباهت زیادی به نمد دارند و شیوه تولید این موکت ها شبیه به روش ساخت و تولید نمد ها است اشتباه نکرده اید.
موکت های نمدی بر خلاف موکت های تافتینگ ضخامت کمی دارند.
ضخامت این موکت ها در حدود 7 تا 10 میلی متر است. اگر قصد دارید موکت و فرش را با استفاده کنید (فرش روی موکت) موکت نمدی به دلیل ضخامت کم در زیر فرش پیشنهاد می شود.

این موکت علاوه بر زیبایی بخشیدن به فضای خانه باعث ایجاد لایه ای عایق در مقابل سرمای هوا است. انتخاب رنگ موکت مناسب با فرش از زیبایی فرش نمی کاهد، بلکه آن را دو چندان می کند.
در مورد نظافت و تمیز کردن موکت نمدی باید عرض کنیم که در مقایسه با دیگر موکت ها آسان تر و کم هزینه تر است.
از این کف پوش با خیال راحت می توانید در محیط های پر رفت و آمد استفاده کنید.

قیمت موکت نمدی

موکت نمدی پالاز

موکت های نمدی شرکت پالاز موکت دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. این موکت ها زیبایی در رنگ های مختلفی تولید می شوند. مشتریان خارجی زیادی به دنبال خرید انواع موکت های شرکت پالاز هستند.
قیمت موکت نمدی بسته به نوع الیاف به کار رفته در آن، روش تولید، جنس و کیفیت آن متفاوت است. موکت هایی که قدیمی تر هستند و روش تولیدشان قدیمی است قیمت پایین تری دارند.

در موکت های جدید روش تولید به روز شده است و از مواد و متریال جدید استفاده شده است و به طبع قیمت های بالاتری دارند. اکثر مشتری ها به دنبال خرید موکتی با جنس و کیفیت قابل قبول و از طرفی قیمت مناسب هستند. موکت های نمدی قیمت مناسبی دارند. در کنار قیمت مناسب، کیفیت و طول عمر بالایی هم دارند و به راحتی پاره و خراب نمی شوند.

قیمت موکت های نمدی به دلیل ساده تر و کوتاه تر بودن مراحل تولید نسبت به موکت های پرز بلند (تافتینگ) ارزان تر است. این اختلاف قیمت چیزی در حدود 3 برابر ارزان تر بودن موکت نمدی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما